• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
billiebean

Ved du, hvad dit rigtige stjernetegn er?

22 svar i dette emne

Skrevet (redigeret)

I øvrigt...

Man kan ikke bruge sit stjernetegn til ret meget ift. horoskoper i ugebladene. 

Det viser kun, hvor SOLEN stod, det øjeblik man blev født. Så er der alle de andre planeter man bruger til at tyde horoskopet: Månen, merkur, venus, mars, saturn, jupiter, uranus, neptun og pluto.

Solen er din energi, din verdensopfattelse, din vilje og identitet og derfor er den vigtig. Månen er følelserne, merkur repræsenterer The Thinking Mind og så videre.

Skal du bruge dit ugebladshoroskop til noget, så læs horoskopet for din ascendant, for det viser altså lidt mere akkurat, hvilke energier der er til stede på dagen eller i ugen - og hvilket område af dit liv de måske kan tænkes at påvirke.

Ex: 

På min ascendant har jeg vandmanden, og skal jeg finde noget der giver mig et clue om energierne på denne eller hin dag eller uge skal jeg hellere læse horoskopet for vandmanden, da min historie (= horoskopet) starter i vandmandens tegn og ikke skorpionens, hvor min sol befinder sig. 

For at finde din ascendant, skal du bruge det tidspunkt du blev født - og så kan du bruge denne beregner:

http://www.astrology.dk/website_nysgerrig/framelink_beregn_horoskop.htm

Der får du et fikst og færdigt horoskop.

Redigeret af Mizz_Dupont
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Mit "nye" er jomfru hvor jeg tidligere var skorpion, mange aspekter af begge passer godt på mig, og måske lidt fjollet, men der er nogle ting som giver lidt mere mening nu :lol: Dog tænker jeg stadig på mig selv som skorpion

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind