billiebean

Ved du, hvad dit rigtige stjernetegn er?

Recommended Posts

Aima    11.101
Aima

Øh? Nej! Nu er jeg åbenbart krebs. Jeg ved intet om, hvordan karakteristika for krebs er, jeg ved bare, at jeg er sygeligt bange for de forpulede lortedyr. Mere end jeg er for edderkopper og slanger og den slags, krebs er så pisseulækre, og jeg kan slet ikke have at de går sidelæns. Det er det værste ved dem, føj for satan!

Så det gider jeg faktisk ikke være. Jeg beholder mit løve-stjernetegn. Tak, men nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wesretkau    2.977
Wesretkau

Nye tegn? Jeg er nu stadig født under det samme gamle.

Til gengæld var det yderst interessant at opdage hvilket kinesisk stjernetegn jeg var født under som 20-årig. Dér var der pludselig nogle brikker der faldt på plads som aldrig havde givet mening i mit vestlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tjili    666
tjili

Så skal jeg være krebs. Er løve "oprindeligt", og det synes jeg egentlig passer meget godt på mig... Jeg tror ikke rigtig på astrologi, men hvis jeg skulle vælge et stjernetegn, der passer til mig, skulle det helt sikkert være løve. No offence, krebs, men den er bare sådan lidt... kedelig og anonym :genert: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222    1.616
cordelia222

Skal åbenbart til at være Fisk... Men både Krebs og Fisk har aspekter der passer til mig, og jeg tror, at jeg holder mig til at være Krebs :) Det er for mærkeligt pludselig at skulle skifte. Som Krebs er jeg jo meget glad for traditioner :D

Redigeret af cordelia222

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
devilswoman    253
devilswoman

Nu har jeg aldrig givet så meget for horoskoper og stjernetegn, men læser jeg om det gamle og det "nye", så passer jeg egentligt meget godt på dem begge. Måske ville jeg gøre det på andre stjernetegn også, hvad ved jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
In_your_eyes    1.679
In_your_eyes

Jeg er skiftet til stenbuk fra vandmand, hmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
POCKETKITTEN    4.755
POCKETKITTEN

Jeg skulle så pludselig være vægt i stedet for skorpion. Det passer overhovedet ikke på mig. Jeg ville være den mest svingende vægt i verden. Nej tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kindersnitten    1.359
Kindersnitten

Jeg er stadigvæk bare jomfru. Suk. Har altid synes, det var et kedeligt og lidt snerpet stjernetegn... Ville meget hellere være noget sejt!

Min kæreste er dog gået fra at være Løve til Krebs. Det passer ikke så godt til ham, synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
billiebean    324
billiebean

Jeg er gået fra Krebsen til Tvilling. De er åbenbart udadvendte og lidt overfladiske, hvor Krebse er indadvendte og følelsesstyrede. Hmmm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind