28 stemmer

1. 1. Har vi en Sjæl

• Ja
      13
    • Nej
      13
    • Ved Ikke
      2

Recommended Posts

Entrelac
For 18 timer siden, Fantasy skrev:

Jeg tror på vi har en sjæl, det er den der lever videre. Hvorfor bliver vinduet altid åbnet når et mennesker dør?

For 11 timer siden, stig6499 skrev:

Jeg har lige hørt DAB radio DR P1 sjælen er 3 dage om at forlade kroppen ,

Tjaaa, hvis det er rigtigt, så er det jo ikke nok,  at åbne vinduet et øjeblik når et menneske er død.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, Entrelac skrev:

Tjaaa, hvis det er rigtigt, så er det jo ikke nok,  at åbne vinduet et øjeblik når et menneske er død.

Ha ha det er en syret tråd den her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg er ved at høre Kejser fra i går som jeg har optaget på min Beocord 9000 kasettebåndoptager , jeg får at vide at 2 % af den danske befolkning går i kirke og de troende i programmet fortæller at den danske befolkning er helt vildt kristne , hvordan de når frem til det , det fatter jeg ikke , når 2 % af den danske befolkning går i kirke , man kan selvfølgelig godt være kristen uden at gå i kirke , men det helt vildt store tal at 2 % af den danske befolkning går i kirke så kan den danske befolkning heller ikke være så kristne som de troende i programmet påstår 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fantasy
On 26/2/2017 at 22:08, stig6499 skrev:

Jeg har lige hørt DAB radio DR P1 sjælen er 3 dage om at forlade kroppen , total syret  altså vi skriver 2017 og der er stadigvæk folk der tror på sådan noget nonsens , jeg fatter det ikke 

Har du navnet på den person der påstår, at sjælen er 3 dage om at forlade kroppen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 18 timer siden, Fantasy skrev:

Har du navnet på den person der påstår, at sjælen er 3 dage om at forlade kroppen ?

Det hørte jeg på DR P1 tidsånd , det er et program for religiøse freaks , det er ikke et program jeg plejer at høre , jeg sad og zappede , 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Midlander

Man kunne også fyre en fed og så ånde røg i hovedet på hinanden når man er godt påvirket. Så TROR man sikkert man har smeltet BÅDE krop OG sjæle sammen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind