Jesper74

Mening med livet - mine svar

65 svar i dette emne

Nogle ting kan du forudse, som at solen sikkert vil står op i morgen.

Men om der bliver bryd ind i dit hus, i stedet for hos naboen... der er ikke nok data.

Mja, begge dele afhænger af lokation, lokation, lokation

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Du følger hvem.?

Er du sikker.

a4doQmd_700b_v1.jpg

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg bliver nødt til at høre om du også er så nedladende når du har folk der kommer til dig for at blive hypnotiseret?

Hvad er nedladende ved at vise folk at den historie de er blevet solgt, er løgn.?

At dem du fæstnede dine tro og håb på, faktisk er de største løgnere.?

De er mere interesseret i at får dine penge her i denne verden, end at hjælp dig til paradis i den næste.

Det er jo på et eller andet niveau det perfekt Scam.

Du vil aldrig høre nogle som kommer tilbage fra de døde og siger "I solgt mig.... det jeg fik var....".

Hvis du skal følge nogen, så følg Buddha, ham ved vi eksisteret, og hans liv og eksistens er bevist.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er sgu da meget godt gået. Når man tænker på, at en trekant har 3 og ikke 4 hjørner. Var du så smørklatten i midten?

:)

30b360e4b7c617fe3509d4283c889be9.jpg

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 3/2/2015 at 12:47, Jesper74 skrev:

Jeg læst en anden person som vil havde jer til at forstår deres overbevisning.

Så her er min overbevisning...

Du har mange gode pointer, men lad mig alligevel give dig et lille citat, som måske kan få dig til at tænke dybere! Hvad er ingenting?

"Your question is the most difficult in the world. It is not a question I can answer simply with yes or no. I am not an Atheist. I do not know if I can define myself as a Pantheist. The problem involved is too vast for our limited minds. May I not reply with a parable? (red. lignelse):
The human mind, no matter how highly trained, cannot grasp the universe. We are in the position of a little child, entering a huge library whose walls are covered to the ceiling with books in many different tongues. The child knows that someone must have written those books. It does not know who or how. It does not understand the languages in which they are written. The child notes a definite plan in the arrangement of the books, a mysterious order, which it does not comprehend, but only dimly suspects.
That, it seems to me, is the attitude of the human mind, even the greatest and most cultured, toward God. We see a universe marvelously arranged, obeying certain laws, but we understand the laws only dimly. Our limited minds cannot grasp the mysterious force that sways the constellations.­" - Einstein

“The fanatical atheists are like slaves who are still feeling the weight of their chains which they have thrown off after hard struggle. They are creatures who — in their grudge against the traditional 'opium of the people' (red. religionerne) — cannot hear the Music of the Spheres.” – Einstein

Redigeret af Guru
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind