• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Daphne

Fitbit, Vivofit osv.

16 svar i dette emne

tror du loop polar er god ? 

Hov, sorry! Det havde jeg da glemt alt om.

Det går godt! Jeg er rigtig glad for den, og bliver meget motiveret af den, faktisk. Den er nem at betjene, og appen dertil er ret god.

Der er dog nogle småting der irriterer mig - bl.a. at man ikke får aktivitetsadvarsler hvis man ikke har bevæget sig så meget, og at den tæller skridt hvis jeg fx sidder og hækler, eller bruger mange armbevægelser når jeg taler. Jeg ville nok gå efter en vivofit hvis jeg skulle vælge påny

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Min søster og kollega har dem (begge har nakket deres fra kæresten/manden der fik den som julegave fra deres arbejdsgiver Arkil) og de er vist begge tilfredse med dem. 

Der er også en app der kan fortælle en masse, advarsler hvis man har været inaktiv og den kan tilkobles deres polar h7 pulsmåler (koster vist 500 kr) 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Min søster og kollega har dem (begge har nakket deres fra kæresten/manden der fik den som julegave fra deres arbejdsgiver Arkil) og de er vist begge tilfredse med dem. 

Der er også en app der kan fortælle en masse, advarsler hvis man har været inaktiv og den kan tilkobles deres polar h7 pulsmåler (koster vist 500 kr) 

takker  :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har lige bestilt et FitBit Charge hr (med heartrate, derfor med hr) igår og venter i spænding på at jeg modtager det :).

Jeg har undersøgt markedet længe, for at finde det rigtige og igår bestilte jeg endeligt.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 27/2/2015 at 17:32, Summer31 skrev:

Jeg har lige bestilt et FitBit Charge hr (med heartrate, derfor med hr) igår og venter i spænding på at jeg modtager det :).

Jeg har undersøgt markedet længe, for at finde det rigtige og igår bestilte jeg endeligt.

Længe siden. Hvad synes du om uret?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind