• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Daphne

Fitbit, Vivofit osv.

16 svar i dette emne

Jeg har kigget lidt herinde for at finde erfaringer, men fandt kun ældre og små tråde om emnet...

Jeg påtænker, at ønske mig en aktivitetsmåler i julegave. Der er jo mange forskellige slags, så vil høre hvad jeres erfaringer er? Plusser og minusser. Tæller de trapperne? Tæller de også tandbørstningen? Og føler I jer motiverede af dem?
Jeg tænker primært på de "ure", der kan fåes for under 1.000,- kroner.

:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tandbørstningen?? Øhhh

Er det et pulsur eller en skridttæller du er ude efter?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tandbørstningen?? Øhhh

Er det et pulsur eller en skridttæller du er ude efter?

Hehehe - mht. tandbørtsningen er det fordi jeg har læst et sted at nogle af dem opfanger diverse fagter med armene, og det vil jeg helst ikke at den gør alt for meget. Jeg har primært brug for den som motivation ved at den viser skridttæller, hvor meget man mangler, om man har siddet for længe osv.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg lurer også! Iform.dk har et godt tilbud! Men om lige præcis denne model funker og er god, gad jeg godt vide :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej,

Jeg har et POLAR - LOOP ur/aktivitetsmåler, og den er jeg rigtig glad for.

Den har en app, som er kompatibel med min iPhone, så jeg kan følge mine fremskridt. Jeg ser det som en stor motivation, at jeg kan se hvor meget - eller hvor lidt - jeg får gået om dagen. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg endte selv med et Garmin Vivofit, og er indtil videre rigtig glad for det. Synes det er rimeligt præcist med antal skridt. Jeg har kun haft det i brug i små 2 uger, men det er sjovt at se den store forskel på dagene. Og det kan da også give lidt motivation oveni - og jeg tror det bliver mere og mere, jo bedre vejret bliver :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvordan hvis man cykler en tur? Registrere den det?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej,

Jeg har et POLAR - LOOP ur/aktivitetsmåler, og den er jeg rigtig glad for.

Den har en app, som er kompatibel med min iPhone, så jeg kan følge mine fremskridt. Jeg ser det som en stor motivation, at jeg kan se hvor meget - eller hvor lidt - jeg får gået om dagen. 

hej hvordan med skridt osv ? jeg overvejer nemlig polar da jeg synes vivosmart er alt for dyr..

men er polar ok i forhold til skridt på trapper.. kalorier osv..

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har lige købt en fitbit charge til black friday, så skal gerne komme med lidt anmeldelse når den ankommer

Hvordan går det med dimsen? :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind