Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

110415

Jeg skal giftes...

Recommended Posts

kakro05

Det ville jeg nok gøre. Det er jo ret vigtig information, hvis folk har et indslag. Vores invitationer er ret små, så alt ekstra info, såsom addresser, overnatnings muligheder og toastmaster står på en hjemmeside, som vi linker til I vores invitation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
110415

Så har jeg fået styr på toastmasteren. Og det komemr til at stå i invitationen. I fredags fik jeg startet på invitationerne, og forventer det bliver en af disse to - hvad synes I?

Tingene bliver selvfølgelig skrevet på computer i stedet for i hånden og klippet pænt ud. Ikke alt er sat fast, da jeg bare prøvede forskellige ting af.

I morgen skal jeg have ringet til præsten og feststedet, for at være helt sikker på tiderne inden invitationerne sendes ud. Og skrevet den endelige gæsteliste.

post-175176-0-46795200-1413227368_thumb.

post-175176-0-20050900-1413227380_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Stort tillykke med brylluppet. 

Ih, det er næsten helt umuligt at vælge mellem de to invitationer, for de er begge så fine. Jeg tror faktisk, jeg hælder mest til mulighed nr. 3: At I beholder invitation nr. 1, men flytter 'Bryllup' op ved de øverste hjerter og samtidig tilføjer datoen ved de nederste hjerter. 

Men måske bliver det lidt for klumpet, nu jeg tænker efter. :gruble:

Ej, du må ikke stille mig sådan et svært valg, når klokken er så mange. De er så fine - invitationerne! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Jeg er absolut mest til nr. 1 :) den virker mere sammenhængende på en eller anden måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai

Jeg er klart også til nr. 1 . Det er som om der mangler et eller andet på 2.eren Det brede grønne samler det rigtigt fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
110415

Ej I gør mig i tvivl damer :-D:genert:

De fleste har sagt mulighed 2. Og det er den min kæreste hælder mest til. Det gjorde jeg også selv faktisk, men jo mere jeg kigger på nr. 1 jo mere glad bliver jeg for den. 

Bliver det nr. 1 bliver det som Engel foreslår, den har jeg faktisk også haft lavet et eksemplar af, men den blev "nedstemt" af de øvrige, der har set den. 

Det er forresten ikke helt hemmeligt mere, et hold venner har afsløret os, og vi har valgt at fortælle vores familier det. Og så ved min mg herinde fra det også. Men det er planen at de sidste først skal vide det, når de får invitationen. 

post-175176-0-16684500-1413309207_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Ej I gør mig i tvivl damer :-D:genert:

De fleste har sagt mulighed 2. Og det er den min kæreste hælder mest til. Det gjorde jeg også selv faktisk, men jo mere jeg kigger på nr. 1 jo mere glad bliver jeg for den. 

Bliver det nr. 1 bliver det som Engel foreslår, den har jeg faktisk også haft lavet et eksemplar af, men den blev "nedstemt" af de øvrige, der har set den. 

Det er forresten ikke helt hemmeligt mere, et hold venner har afsløret os, og vi har valgt at fortælle vores familier det. Og så ved min mg herinde fra det også. Men det er planen at de sidste først skal vide det, når de får invitationen. 

Jeg kan også bedst lide de invitationer med det grønne stykke, men alle invitationerne er fine.

Jeg er imponeret over at du laver invitationer selv. Det turde jeg ikke. Jeg ville være bange for at gå død I det og blive stresset. Men jeg synes så også det var stressende bare at skrive navn og adresse på vores invitationer :blush: . Så hatten af for alle jer der laver dem selv :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
110415

Jeg kan også bedst lide de invitationer med det grønne stykke, men alle invitationerne er fine.

Jeg er imponeret over at du laver invitationer selv. Det turde jeg ikke. Jeg ville være bange for at gå død I det og blive stresset. Men jeg synes så også det var stressende bare at skrive navn og adresse på vores invitationer :blush: . Så hatten af for alle jer der laver dem selv :banan:

Haha :D Hjerterne er lavet med sådan (ud)standser - eller hvad hedder det? De bliver i hvert fald "trykket" ud, så jeg ikke selv skal klippe. Og så skal jeg jo bare have skrevet teksten til forsiden på computeren og klippet det ud. Men der bliver da et par aftenener med "klippe-klistre" arbejde.

Det største problem bliver nok sløjferne, det er jeg altså ikke skide god til at få bundet pænt :genert: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
110415

Jeg er i fuld gang med invitationerne! :lun:

post-175176-0-04109000-1413833972_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
110415

Hvor tidligt har I andre købt kjole?

Jeg skal gerne tabe mig inden og planlægger først at købe en, når vi kommer efter nytår. Det er vel ikke for sent? :genert:

Jeg har booket frisør og make up i dag, jeg var der alligevel for at få barnet klippet. Så er der styr på det :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites