Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pellehaleløs

Indslag/underholdning til bryllup

Recommended Posts

Pellehaleløs

Ved ikke om det bare er mig der ikke kan finde noget?

Ellers foreslår jeg at man smider gode ideer her;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

Lodtrækning eller lignende blandt gæsterne om en gave/oplevelse til brudeparret hver måned det kommende år :)

En quiz, hvor parret skal gætte ting om hinanden, eller svare på fx "Hvem laver mest derhjemme", "Hvem var det der lagde an på den anden" osv (kan gøres mere eller mindre frække og kryptiske alt efter hvordan parret er).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Er netop blevet gjort opmærksom på, at der mangler 'sjove' indslag til et bryllup jeg skal til. Masser af rørende taler - intet angdet er blevet meldt ind.

Og det vil toastmaster gerne have at jeg (og to andre) kommer med.

Er helt blank ...........

Vi taler et ret stort bryllup, med meget lidt familie og mange vennepar. Alle i DJØF-segmentet, hvis i forstår hvad jeg mener.
Jeg tvivler på, at en festsang eller leg er det der menes. Faktisk er jeg ret sikker på, at det er 'sig-noget-sjovt-i-5-minutter de mener.

Nogen bud på hvad man stiller op? Altså andet end at løbe hurtigt den anden vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas

Et indslag, jeg var meget glad for til vores bryllup, var en veninde, der havde medbragt en fin æske og en masse kort og kuverter. Gæsterne kunne så hver især skrive en hilsen, som vi kunne læse på vores 1. bryllupsdag.

Det var rigtig hyggeligt at læse, hvad folk havde skrevet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites