Pussikat82

Dine tanker lige nu

207 svar i dette emne

Skrevet (redigeret)

- På søndag kunne min mor have fyldt 56 år. Hun blev kun 45, da hun døde for 10 år siden, knap en måned før hun blev 46. Tænker jævnligt på de her dag på, hvordan hun dengang, før hun blev syg, ikke var bange for at blive gammel. Kan huske, vi snakkede om det, engang jeg fandt enkelte grå hår på hendes hoved. Hun fik desværre ikke lov til at blive gammel og gråhåret :(

- Trænger virkelig til at komme væk og få noget ro. Bare nogle dage, hvor jeg ikke skal være så bange og bekymret hele tiden. Men det ved jeg, vi ikke kan, fordi vi ikke vil væk fra katten, når vi ikke ved, hvad der er galt eller hvordan det vil udvikle sig. Havde ellers set frem til det, for jeg nød vores 2½ dag hjemmefra i foråret.

- Tiden går så langsomt, har han ikke snart fri? Føler mig rastløs i dag, selvom jeg er meget træt. Sådan er det vist bare generelt for tiden. Glæder mig til, at kæresten har fri.

- Glæder mig supermeget til, at kæresten har ferie lige om lidt, selvom vi ikke kan lave så meget hjemmefra.

- Hvad er der galt med min kattedreng? Kan ikke klare at miste kat nr. 3 på tre år :trist:

Redigeret af Pussikat82
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Mine tanker... "Snart fyreaften... snart fyreaften.. snart weekend.... kun 22 min endnu... 21.... "

Ja jeg er ikke så dyb, men dit tab gør mig ond :( 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

- 2 down, 3 to go. Bliver så dejligt, når katten kan spise tørkost igen (krydser fingre for, at han kan det fra mandag eller tirsdag) efter sin tandoperation, så jeg ikke skal håndfodre ham mange gange om dagen med vådkost.

- Har lyst til at bage. Måske en kage. Men hvem skal spise den? Spiser ikke selv kage (tåler ikke så godt), og kæresten vil gerne passe på vægten. Jeg orker heller ikke lige at have gæster, så måske skulle jeg bare droppe tanken.

- Er glad for, at det er gået nogenlunde med at fodre Ozzy siden i morges. Han er godt med i forhold til sin dagsration endnu. Håber, det varer ved. Og at hans foderallergi ikke slår ud på det her vådkost. Det ville være en katastrofe.

- Godt, det er weekend snart. Synes, det har været en meget lang og udmattende uge.

- Er sulten. Burde nok spise noget. Så det må jeg hellere gøre.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Captain's log:

Tre arbejdsdage inde i år 2015 og jeg kunne godt snart bruge noget ferie. :blush:

3

Del dette indlæg

Del på andre sites

- Silikone eller metal? :gruble: Nem at få op af formen vs. sprødere bund, ih!

- Skal vist i haven med flere fuglefrø. Det plejer at være tid, når rødkælken sidder og glor indsigende på mig gennem vinduet! :blink::-D

- Gad i det hele taget godt have en bedre og større ønskeseddel, men det, jeg ønsker mig allermest, er ikke noget, penge kan købe, så det er jo lidt svært.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

FUCK hvor er det bare noget lort det hele.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

FUCK hvor er det bare noget lort det hele.

:ae:

- Gad vide, om det er godt eller skidt med masser af fibre lige i dag? :gruble: Aner ikke, hvad det er, min mave skaber sig for lige nu. Kunne være rart, hvis den kunne fortælle det selv.

- Havde jeg spist lige det, jeg ville i aften, havde jeg kastet en masse kiks ned med lækre oste og lidt frugt. Eller brød. Masser af hvidt brød! :ivrig: (dream on, Pussikat :sarkasme: ).

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

- Nogle gange savner jeg at være korthåret. Det kunne være praktisk at kunne klippe det af, når det lange er irriterende eller alt for varmt, og sætte det på igen, når man så savner det igen.

- Svaaaar nuuuu!

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

- Det samme går med bryster som med hår, kunne være praktisk at have små bryster, når man motionerer osv., og så kunne sætte dem på igen, når man er færdig :love:.

Og når det er rigtig varmt... så væk med de store bryster og så have små bryster :D. Så tilbage til normal størrelse igen, når det bliver efterår/vinter

Redigeret af Prosperity1974
1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind