• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Humle

Hvad er dit seneste køb? #16

2.969 svar i dette emne

Jeg kan ikke finde ud af detder med at lægge bileder på, men det sidste jeg købte (det var her i dag kl. ca. 13:45) var en pakke Rullepølse - 2 guld-øl - et Landbrød - en pakke Hamburgryg (tilbud kr.8,00) i Netto!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvad har det med mode at gøre Helle H? - Det jeg kan se du gør er ren provokation, det er langt fra morsomt.

Er det tilladt her på Jubii Debat?

Redigeret af Fantasy
0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 4 timer siden, Fantasy skrev:

Hvad har det med mode at gøre Helle H? - Det jeg kan se du gør er ren provokation, det er langt fra morsomt.

Er det tilladt her på Jubii Debat?

Overskriften på oplægget/tråden lød vist noget i denne retning:

"Hvad er dit seneste køb?"

Og på det tidspunkt jeg svarede på tråd-oplæggets-overskrift var mit sidste/nyeste køb NETOP det jeg skrev om!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg henviser til nedenstående ordensregler. Du skriver i mode, stil og shopping, som ikke handler om fødevarer, det er uforskammet opførsel at indsætte platte indlæg om dine madindkøb i Netto. Det er ikke emnet i denne tråd.

Obstruktion af debatten
Det er ikke tilladt at obstruere debatten. Dvs. at man ikke må hive gamle tråde frem uden en reel grund til det (uden at tilføre tråden noget nyt). Man skal holde sig til emnet for tråden og evt. oprette en ny tråd hvis man kommer for langt væk fra trådens oprindelige emne. Det er heller ikke tilladt at small-talke to eller flere indbyrdes i en tråd, med mindre tråden er oprettet til netop det formål. Obstruktion af debatten er forbudt og kan føre til bortvisning.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

En nytårskjole fra boohoo :banan::blush: - Til 50%!

Boohoo.JPG

Boohoo 2.JPG

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

4 par  Hugo Boss sokker det er 2 måneder siden jeg købte dem , så jeg kan ikke huske hvad de kostede , jeg kan huske at de var dyre , det er første gang i mange år at jeg har købt sokker 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

En Okse-mørbrad til kr. 300,00 pr. kg. :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

3 rammer redbull til de kolde aftener.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Her til formiddag et par ecco sko

IMG_0199.JPG

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind