Gæst

Linse kessler

Recommended Posts

Gæst

Linse kessler er meget smuk og meget sexet,hun har nogle meget smukke og meget sexede bryster,jeg er meget vild med Linse kessler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bassesnart30

Ej vel! Hun er sjov og anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ej vel! Hun er sjov og anderledes.

Jeg hade for ventet at få mere negative svar,men tak for dit svar,jeg er vild med Linse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy

Om hun så var den sidste kvinde på jorden og menneskets overlevelse afhang af det, tror jeg sku jeg ville springe over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Om hun så var den sidste kvinde på jorden og menneskets overlevelse afhang af det, tror jeg sku jeg ville springe over.

Vis Linse var den sidste kvinde på jorden ville jeg springe lige på hende,jeg vil i det hele taget gerne springe på hende,hun er da dejlig og lækker,hun er da meget smuk og meget sexet i sær hendes bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Sorry Stig men hun er et gyseligt kunstigt monster, og så er hun dybt kriminel, dømt for narko, hash, vold og alt muligt andet, og så har hun i mange år levet af at udnytte andre til prostitution. Sådan en person bør du ikke idolisere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Sorry Stig men hun er et gyseligt kunstigt monster, og så er hun dybt kriminel, dømt for narko, hash, vold og alt muligt andet, og så har hun i mange år levet af at udnytte andre til prostitution. Sådan en person bør du ikke idolisere!

Ja jeg er godt klar over at hun har været kriminel,jeg håber at hun har forbedret sig.der er nogle mennesker der lykkes at komme på rette spor igen,når jeg ser hende på TV virke hun meget sød,jeg mener nu hun er meget smuk og meget sexet og hun virker som om at hun også er meget sød

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tjaeh....hvis du springer på hende  (såen  i bogstaveligste forstand) så bouncer du vel tilbage pga patterne :D

du er nu morsom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Ja der er mange danskere der ikke betaler deres regninger bare se Luksusfælden,den serie er spækket med danskere der ikke betaler deres regninger,men jeg betaler mine regninger og det mener jeg også at alle skal gøre,men jeg mener stadivæk at hun er meget smuk og meget sexet,alle er jo ikke perfekte,alle har nogle fejl mere eller mindre Redigeret af stig39181

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind