Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miffen

miffens bryllupstråd

Recommended Posts

sommer85

Så er invitationerne bestilt. Sprang over hvor gærdet er lavest og købte ved vistaprint :PHavde ellers alle intentioner om at klippe og gøre ved selv..men altså.Der var minus 50% så gav lige over 200kr for 100 invitationer med konvolut.

For ja! Vi har fået ryddet op i gæstelisten. Hvis ALLE kommer (og det gør de nok ikke) bliver vi lige under hundrede. Vi regner med 60. Noget mere overskueligt.

Og så har vi booket restaurant/selskabslokale.Fint sted lige ud til havet med kæmpe udendørs terrasse. Der burde være ca 25-30 grader i august, så rart at kunne gå udenfor. For det regner selvfølgelig ikke den dag. Blev der sagt :-D

Har du billeder af stedet? Det lyder romantisk :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Jeps. Ligger på computeren dog så finder det i morgen.

Tror også det bliver rigtig godt.

Vi har åbnet vores nye butik i går, så nu er der lidt mere ro på og overskud til at planlægge i detaljen-med en nærværende gom :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeps. Ligger på computeren dog så finder det i morgen.

Tror også det bliver rigtig godt.

Vi har åbnet vores nye butik i går, så nu er der lidt mere ro på og overskud til at planlægge i detaljen-med en nærværende gom :-D

Hvad er det for en butik? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Tattoo shop. Rykket ind i midtby, og der var Tusind ting der skulle laves/købes/ordnes, så han har set en kende fraværende ud når jeg har spurgt om farvekombinationer og vist forslag til borddækning :-D

Har også enevældigt ordnet invitationer fordi han ikke kunne tage stilling. Håber godt nok han kan lide dem.

Hår: jeg skal have en krone på under vielsen, så min ide om en høj lidt rodet knold er ikke mulig :rolleyes: Ved ikke hvad jeg skal finde på. Har hår til midten af ryggen, så løst kan det ikke være hvis ryggen på kjolen skal ses. Ihhh..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Tattoo shop. Rykket ind i midtby, og der var Tusind ting der skulle laves/købes/ordnes, så han har set en kende fraværende ud når jeg har spurgt om farvekombinationer og vist forslag til borddækning :-D

Har også enevældigt ordnet invitationer fordi han ikke kunne tage stilling. Håber godt nok han kan lide dem.

Hår: jeg skal have en krone på under vielsen, så min ide om en høj lidt rodet knold er ikke mulig :rolleyes: Ved ikke hvad jeg skal finde på. Har hår til midten af ryggen, så løst kan det ikke være hvis ryggen på kjolen skal ses. Ihhh..

Det kan jeg forestille mig :D

Mht håret, hvad så med noget a la dette:

letizia-boda-victoria-suecia-tiara-flora

888b51c3f5120aaf3f7617b042981eef.jpg

6c4b0f89b229be093cf6ba12825993db.2810345

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Uhh. Det med fletningen er faktisk fint. Men skal eksperimentere lidt. Har et meget lille hoved, så proportionerne skal være rigtige. Ellers ser det mærkeligt ud. Åndsvage krone :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Uhh. Det med fletningen er faktisk fint. Men skal eksperimentere lidt. Har et meget lille hoved, så proportionerne skal være rigtige. Ellers ser det mærkeligt ud. Åndsvage krone :deer:

Du må flashe dine eksperimenter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Tog et screenshot fra google. De er alle i den stil. Og præsten holder dem desværre ikke over hovedet under hele vielsen. De bliver sat på hovedet (og ødelægger høje knolde:()

post-44907-0-92916000-1398890558_thumb.p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Det er jo rigtig eventyrskroner! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Købt kjole til festen.Regner med at skifte efter brudevalsen, så jeg kan danse hele natten-uden stor kjole. Er ret forelsket i den.

Edit: hov billedet vender forkert uanset hvad jeg gør.

Der er forresten ikke kig-til-hud på maven.Ligner det bare på billedet.

post-44907-0-37636600-1399024028_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites