Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miffen

miffens bryllupstråd

Recommended Posts

sommer85

Jeg er vild med de hvide med sløjfen, øverst :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
etstykkemedmig

Jaaa dem med sløjfen!!  :klap:

Jeg søgte bare et eller andet på etsy, men jeg finder lige linket til dig.. Jeg synes nemlig også kjolen har sådan et lidt vintage feel.. 

EDIT: det øverste er herfra: https://www.etsy.com/dk-en/listing/173556970/crystal-bridal-sash-bridalsash-wedding?ref=sr_gallery_8&ga_search_query=wedding+dress+belt&ga_ship_to=DK&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Jeg er vild med de hvide med sløjfen, øverst :lun:

Øv, jeg kan desværre ikke se nogen hvide med sløjfer. Der er kun et lille sort kryds ved mig. Jeg kan heldigvis godt se de andre. :gogo: Af dem, kan jeg bedst lide de allerførste og de anden nederste. :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Tak amidala. Så vil jeg gå på jagt.

ja, dem med sløjfen er intet mindre end fantastiske. Og kan bruges til andre lejligheder. og så er det jo faktisk en investering. (øver lige argumentationen for min kommende mand. De er pricy-pricy :shock: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Nu kan jeg se dem med sløjfen. :gogo: De er fine! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Øv, jeg kan desværre ikke se nogen hvide med sløjfer. Der er kun et lille sort kryds ved mig. Jeg kan heldigvis godt se de andre. :gogo: Af dem, kan jeg bedst lide de allerførste og de anden nederste. :glad:

Hmm, underligt. Kan både se dem fra tlf og com. De allerførste synes jeg også er søde. Er bare nervøs for om de der simili sten vil hænge fast i kjolen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Hmm, underligt. Kan både se dem fra tlf og com. De allerførste synes jeg også er søde. Er bare nervøs for om de der simili sten vil hænge fast i kjolen. 

Jeg ved heller ikke, hvad der lige skete, eller om du rettede det, men nu virker det i hvert fald. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Min søde mor har lige ringet og sagt at skoene er på hendes regning. Så dejligt. Men så bliver det nok ikke valentinoerne. Kan lige se hende i hovedet;)

Er helt etsy-rundtosset. Hold nu op, hvor er der mange fine øreringe/brocher/bånd/uundværligt dims.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Min søde mor har lige ringet og sagt at skoene er på hendes regning. Så dejligt. Men så bliver det nok ikke valentinoerne. Kan lige se hende i hovedet;)

Er helt etsy-rundtosset. Hold nu op, hvor er der mange fine øreringe/brocher/bånd/uundværligt dims.

Ja - etsy er fantastisk :lun:

Og super sødt af din mor :gogo: Også selvom det ikke bliver Valentinoerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Så er invitationerne bestilt. Sprang over hvor gærdet er lavest og købte ved vistaprint :PHavde ellers alle intentioner om at klippe og gøre ved selv..men altså.Der var minus 50% så gav lige over 200kr for 100 invitationer med konvolut.

For ja! Vi har fået ryddet op i gæstelisten. Hvis ALLE kommer (og det gør de nok ikke) bliver vi lige under hundrede. Vi regner med 60. Noget mere overskueligt.

Og så har vi booket restaurant/selskabslokale.Fint sted lige ud til havet med kæmpe udendørs terrasse. Der burde være ca 25-30 grader i august, så rart at kunne gå udenfor. For det regner selvfølgelig ikke den dag. Blev der sagt :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites