Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Miffen

miffens bryllupstråd

Recommended Posts

Miffen

"Min" gæsteliste begrænser sig til tæt familie og 2 veninder. Hans er alenlang, for ja der inviterer man alle. Vil gætte på 100 lige nu, nok flere. Den skal så meget barberes ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

"Min" gæsteliste begrænser sig til tæt familie og 2 veninder. Hans er alenlang, for ja der inviterer man alle. Vil gætte på 100 lige nu, nok flere. Den skal så meget barberes ned.

Så var det lidt som jeg troede :)

Forestiller mig jer gå ned ad den brostensbelagte gade, med en horde af mennesker bag jer :D

(måske har jeg set lidt for mange film, haha :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Inde i mit hoved kører "My big fat greek wedding" :lol:

Tror ikke det er så langt fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Inde i mit hoved kører "My big fat greek wedding" :lol:

Tror ikke det er så langt fra.

Lige præcis den jeg tænkte på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

:-D

Projekt barber-gæsteliste-ned er sværere end ventet. Hvis vi skal være så mange kommer vi til at gå (endnu) mere på kompromis med maden for selv om der er meget billigt dernede løber 100 kuverter op :ad!:

Indbydelserne laver jeg selv, tror jeg. Printer teksten og tilføjer navn i hånden og så bliver de meget lig dem der er i billedeindlægget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Så kom den endelige dato for selve vielsen. 8 august. Hold nu op hvor jeg glæder mig. 

Det betyder jeg jeg kan få sendt indbydelserne ud i denne uge. Gæstelisten bliver som den bliver. vi regner med at måske kun halvdelen tager turen derned fra DK, og så er der ingen der bliver fornærmede over ikke at blive inviteret.

Hvad er en rimelig S.U? Der er 3 mdr til. Er det en måned? to?

Jeg har siddet og nærstuderet billederne af kjolen, og vil gerne have noget andet end de der blomster på ryggen. Synes det ser lidt rodet ud.. Ved bare ikke hvad der skal være der så :gruble:  Jeg har kigget på nogle fine champagnefarvede sko og tænker at farven kunne gå igen på kjolen men bum bum..Synes også lidt at jeg ligner en kinesisk svømmepige bagfra i den. Hvad siger I? Både til udskiftning af blomster/brede skuldre.

post-44907-0-46630600-1398272665_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
etstykkemedmig

Jeg synes sagtens du kan fjerne blomsterne og så sætte enten et bånd på, eller måske et bånd/nogle blonder og noget perlehalløj? Det behøver ikke være noget voldsomt, men kan være rigtig fint med de rigtige applikationer! Jeg ser lige om jeg kan finde et billede af noget der minder om det jeg forestiller mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
etstykkemedmig

Her er tre helt forskellige forslag.. jeg ved ikke hvad du er mest til, men jeg forestiller mig at noget i den her stil, sagtens kan sættes på din kjole :gogo:

post-156014-0-16644200-1398273180_thumb.

post-156014-0-02594600-1398273197_thumb.

post-156014-0-57279700-1398273214_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

jaaa, hvor er du god. Har slet ikke fantasi når det kommer til den slags. Især den første tror jeg kunne være fin. Synes kjolen har den der vintagefeeling og der passer det smukt ind.

Ved du hvor det er fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites