Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Squash

Mangler smykkesæt i hvidguld el. sølv

Recommended Posts

Squash

Jeg mangler et smukt smykkesæt (halskæde og øreringe) til vores bryllup til sommer.

Jeg skal have en stropløs kjole på, og jeg tænker på noget som både er elegant og lidt enkelt, men samtidig ikke for småt og diskret.

Jeg er mest til de lidt længere øreringe (som hænger), men stikker er også ok, så skal de bare ikke være for små.

Mht. til kæden er jeg i tvivl om det bare skal være en kæde med et vedhæng eller om der godt må være lidt mere end et enkelt vedhæng på kæden.

Jeg vil egentligt helst have hvidguld, men vi har allerede overskredet vores budget mange gange, så måske skal jeg bare købe et sæt i sølv.

Jeg har googlet og googlet (danske sider), men har ikke lige fundet noget som både er smukt og til en fornuftig pris.

Nogle forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

har din mor, svigermor, veninde, søster etc. et smykkesæt der kunne falde i din smag og leve op til dine krav? 
Så kunne du jo spørge om du må låne - så har du også klaret "noget lånt" - og skånet budgettet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Squash

Tak for jeres svar. Jeg har kigget på chanti, men der er ikke rigtigt nogen jeg synes er så pæne.

Jeg har nu spurgt nogle af mine veninder om de har et sæt jeg kan låne, og ellers tror jeg at jeg køber et billigt sæt på e-bay eller alternativt i LILLY - de har faktisk nogle rigtig pæne sæt til kun 3-400 kr.

Spørgsmålet er så hvor længe de holder sig pæne, for synes også 3-400 kr. er meget for et smykkesæt jeg måske kun får brugt den ene gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

det kommer vel an på

- enten har smykket en affektionsværdi, og det er vigtigt for dig at gemme det, og evt bruge det

- smykkesættet er blot en assorie og har ingen betydning ellers

hvis du er på sidstnævnte så lader det sig jo gøre at sælge det igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Squash

det kommer vel an på

- enten har smykket en affektionsværdi, og det er vigtigt for dig at gemme det, og evt bruge det

- smykkesættet er blot en assorie og har ingen betydning ellers

hvis du er på sidstnævnte så lader det sig jo gøre at sælge det igen :)

Ja, det er jo det ..og det ved jeg faktisk ikke endnu.

Hmm, måske skulle jeg bare bruge nogle penge på et ægte sæt og så tænke at så har jeg det resten af livet. Mon ikke sættet man blev gift i alligevel får en vis betydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites