Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DenFaldendeEngel

Fra Frøken til Frue............27. september 2014!

Recommended Posts

Miffen

Tillykke med at have fundet kjolen:D Lyder som om at du har været et par stykker igennem. Og så skoene oven i. dejligt.

Hvor er det en smuk kirke I skal giftes i. Både indeni og udenpå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Tillykke med købet :gogo: Det er SÅ skønt at have på plads! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

IIIIHHH Sådan en Eowyn/Arven kjole? Jeg vil meget gerne have en pb med et billede hvis du vil dele det? :kys:

Og et kæmpe stort tillykke med købet! Så fik du alligevel den kjole du forestillede dig jo, det er jeg rigtig glad for at høre! :banan:

Ja, det er lidt henad Eowyn/Arven, men der skal lidt mere blingeling på. For rent ud sagt, er den en aaaaaaaanelse kedelig nu. :lol: 

Sender en PB til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
etstykkemedmig

Hvor ER den bare smuk til dig den kjole!! :love: Jeg er sikker på du bliver en fantastisk smuk brud! :kys:

Hvad tænker du mht blingeling? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Tillykke med at have fundet kjolen:D Lyder som om at du har været et par stykker igennem. Og så skoene oven i. dejligt.

Hvor er det en smuk kirke I skal giftes i. Både indeni og udenpå.

Den er nemlig rigtig smuk. Og det er en af Danmarks ældste kongelige gravkirker. Valdemar Sejr ligger bl.a. begravet her, og hvis du kender folkevisen/sagnet om Dronning Dagmar, der 'ligger udi Ribe syg', så er hun også at finde her blandt gravene.

Jeg elsker historien bag kirken, så jeg har altid sagt, at jeg skulle giftes i Sct. Bendts. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Hvor ER den bare smuk til dig den kjole!! :love: Jeg er sikker på du bliver en fantastisk smuk brud! :kys:

Hvad tænker du mht blingeling? :)

Tusind tak. :blushing::kys:

Jeg tænker, at 'bæltet' skal være lidt bredere (bling) og blinget ved halsudskæringen selvfølgelig skal matche 'bæltet'. Har nogle billeder af noget, jeg rigtig godt kunne tænke mig, men dem holder jeg for mig selv, indtil jeg har aftalt det hele med skrædderen. :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Tillykke med købet :gogo: Det er SÅ skønt at have på plads! :)

Tak. :kys:

Ja, det er bare fantastisk ikke at skulle stresse over det mere. Og det 'bedste' er næsten, at jeg fik 3000 kr. i rabat, så nu har vi det til tilretningen, så jeg præcis kan få den kjole, jeg gerne vil have. :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Jeg vil også meget gerne se din kjole.

Og det er sådan en fed fornemmelse at finde KJOLEN!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Jeg vil også meget gerne se din kjole.

Og det er sådan en fed fornemmelse at finde KJOLEN!

PB er på vej. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miffen

Jeg vil også gerne se hvis jeg må:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites