Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Erling Hemningway

Morgengave til mænd

Recommended Posts

Erling Hemningway

Hej, alle.

Kæresten har bedt om tips til, hvad hun kunne give mig i morgengave.

Indtil videre har jeg flg:

- halskæde. Ure har jeg nok af og armbånd har jeg endnu ikke set nogen, jeg synes, er flotte.

- gavekort til specifik tøjbutik.

- én eller anden ting, vi finder sammen på bryllupsrejsen.

Oplevelsesgaver - eks.vis ballonflyvning, køre i en formel 1 bil, wellness, kroophold etc. er slet ikke mig.

Boudoir-billeder er bare tacky, så det er udelukket.

Gavekort til en tatovør ville være super, men det sker ikke. Hun mener, jeg har nok i forvejen  :D

Af hobbies har jeg madlavning, løb, fiskeri og fotografering. Jeg kunne jo altid bruge en Zimag ismaskine til 5-7.000 kr, men det er over det budget. Det samme med det fotoudstyr, jeg mangler; det er meget, meget, meget over det budget, vi er blevet enige om…….og løbe- og fiskudstyr har jeg nok af.

Faktisk mangler jeg ikke noget  :gruble:

Hun vil gerne give mig en gave, der varer, men det er der jo faktisk kun 2 ting på listen ovenover, der gør. Så jeg er ret blank.

Idéer anyone ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Jeg tror jg vil forsøge at finde en slipsenål I guld til min kæreste.

Fordi han har snakket om en og fordi han går med slips på arbejde.

Ellers overvejer jeg lidt nogle fine manchetknapper.

Men jeg fornemmer lidt at du ikke er same type som min kæreste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erling Hemningway

Jeg tror jg vil forsøge at finde en slipsenål I guld til min kæreste.

Fordi han har snakket om en og fordi han går med slips på arbejde.

Ellers overvejer jeg lidt nogle fine manchetknapper.

Men jeg fornemmer lidt at du ikke er same type som min kæreste :)

Manchetknapper er faktisk en udemærket idé. Tusind tak  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
In_your_eyes

Jeg gav ham manchetknapper med hans initialer indgraveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Lurer med her, for skal jo finde på noget til manden min.

Manchet knapper er en god ide, men synes det er lidt spild, da han kun har skjorte på til familie fester. Til daglig er han sporty klædt (han er fysioterapeut ), og smykker er udelukket pga arbejdet. Her hjemme er han NØRD, spiller computer og brædtspil.

Over vejer et weekendophold, da det er noget vi begge ville nyde. Vi har været på et par stykker inden vores datter blev født, hvilket har været en succes. Men ved ikke om det er for kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FallenAngel

Jeg har overvejet at give min kæreste en tatovering i morgengave, men jeg er for det første ikke helt begejstret for idéen om et gavekort, og jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal give ham gaven.

For det andet prøvede jeg at udfritte ham lidt i går mht. ønsker, men han kunne ikke komme på noget og jeg tænker lidt, at hvis han ikke umiddelbart selv tænker på en tattoo, så ved jeg ikke, hvor stort et ønske, det reelt er, selvom, han påstår han gerne vil have en tatovering.

Derudover har vi snakket om en fælles morgengave, et weekendophold eller en miniferie, men det kommer lige an på, hvor mange penge, vi bruger på brylluppet. Og min kæreste HAR vist nok også allerede købt min morgengave.

OT: Hvornår giver I egentlig morgengaven? Så vidt jeg er orienteret er der forskellige meninger om, man skal give den på bryllupsdagen eller morgenen efter. Hvad siger traditionen? Og hvad siger I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FallenAngel

Morgengaven skal man give på sin første morgen som ægtepar. På selve dagen foreskriver traditionen jo, at man ikke ser hinanden før i kirken. 

Det var også det, jeg tænkte, så det holder vi os til. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites