Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Luane

Ingen polterabend?

Recommended Posts

bare-med-kant

Før min lillebror giftede sig med sin kæreste, der holdt de en FÆLLES polterabend, mest pga. at hans kæreste ikke rigtig havde nogle veninder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Det er ikke sikkert, at en kvinde bliver ligeså begejstret, som de mandlige deltagere, hvis der kommer en kvindelig stripper.

Jeg ville bestemt IKKE klage men jeg er også biseksuel :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
choose-your-future

Jeg fik ikke noget. 

Mit bryllup blev også arrangeret ekstremt hurtigt, fordi min mand skulle udsendes, så det er indtil videre meningen, at vi skal holde et bryllup på et andet tidspunkt. Så jeg undskylder mine veninder lidt med det. 

Men ærligt er jeg skuffet. Især fordi ingen på nogen måde overhovedet har kommenteret det eller nævnt, at det selvfølgelig sker, hvis/når vi holder noget større. Jeg har masser af veninder og masser af oplagte planlæggere. Blandt andet min ene veninde, hvis polterabend jeg planlagde 5 måneder forinden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Jeg ville have svært ved at hinte om, hvad jeg gerne ville til en polterabend, hvis så vennerne pludselig følte sig forpligtet til at holde en - eller ligefrem at få at vide "Vi har altså ikke tænkt os at holde en for dig". Det er ligesom at skulle planlægge sin egen surprise-fødselsdagsfest.

Jeg synes ikke det har været svær at hinte til, vi har flere gange berørt emnet polterarbend i min omgangskreds, hvor jeg nemt kunne sige hvad jeg ikke var til og hvad jeg var til mht til polterarbedend, uden ad det blev en direkte snak om min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Skrevet i dag, 14:48

Engang imellem kan man også have venner der er "lidt tungnemme"

så må man bare åbne munden lidt. :)

Heller det end at blive skuffet over IKKE at få en polterabend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tricolette

Når man nu har fået et kraftigt vink med en vognstang om en polterarbend - hvordan får man så på elegant vis fat i en liste over eventuelle deltagere....  :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings

Når man nu har fået et kraftigt vink med en vognstang om en polterarbend - hvordan får man så på elegant vis fat i en liste over eventuelle deltagere.... :gruble:

Får gommen til at hjælpe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Honningprut

Jeg havde to veninder der selv tilbød at holde min polterabend, jeg er ny i min vennekreds. Ellers tror jeg faktisk heller ikke rigtigt, at der var blevet holdt en for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites