Gæst

Smukke Mary

Recommended Posts

Gæst

Man kan nu sagtens både beundre hendes udseende og arbejde samtidigt. Hun er på alle måder fantastisk.

Ja hun gør det godt,men det er en svær opgave hun er ude på,så vidt jeg kunde følge med,så arbejder hun hårdt for sagen,men det er da godt nok op ad bakke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kisse

Jeg har ikke noget imod Mary.

Men udsendes mæssigt syntes jeg ikke, hun er så flot som hun var lige i starten da hun kom til Danmark.

Jeg bryder mig ikke om den snop assetyde hun har fået.

Ej heller Marie. Hun har fået lidt af det samme, dog ikke i samme grad som Mary.

Jeg ved ikke om det er noget de lærer på prinsesse skolen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har ikke noget imod Mary.

Men udsendes mæssigt syntes jeg ikke, hun er så flot som hun var lige i starten da hun kom til Danmark.

Jeg bryder mig ikke om den snop assetyde hun har fået.

Ej heller Marie. Hun har fået lidt af det samme, dog ikke i samme grad som Mary.

Jeg ved ikke om det er noget de lærer på prinsesse skolen?

Jeg mener at Mary bliver mere og mere smuk jo ældre hun bliver og jeg mener ikke at hun er en snop,jeg mener at hun er helt nede på hjorden og naturlig,det med at hun er en snop kan jeg slet ikke genkende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kisse

Jeg mener at Mary bliver mere og mere smuk jo ældre hun bliver og jeg mener ikke at hun er en snop,jeg mener at hun er helt nede på hjorden og naturlig,det med at hun er en snop kan jeg slet ikke genkende

Det er ikke sådan jeg mener. Jeg mener hun sætter et snoppet assetyde op uden egentlig at være det. Det er det jeg syntes er ærgerligt. Og hvad skal det pjat være godt for. For hun er kønner når hun ikke gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det er ikke sådan jeg mener. Jeg mener hun sætter et snoppet assetyde op uden egentlig at være det. Det er det jeg syntes er ærgerligt. Og hvad skal det pjat være godt for. For hun er kønner når hun ikke gør det.

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FreestylerLE

Hun er kongelig og hun forventes at opføre sig som en kongelig. Det er ikke det samme som at være snobbet. Du ville måske foretrække at hun var mere som Linse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Hvad er en assetyde?? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hun er kongelig og hun forventes at opføre sig som en kongelig. Det er ikke det samme som at være snobbet. Du ville måske foretrække at hun var mere som Linse?

Ha ha hvor morsomt,nej Mary skal være Mary og Linse skal være Linse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Så er det på Torsdag den 5/2 2015 at smukke Mary har fødselsdag hun er født i 1972

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

:)

Mange tak, det er et rigtig godt billed,jeg har gemt det i min samling, mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind