Gæst

Smukke Mary

Recommended Posts

Gæst

Ja, ærligt talt - hvem filan mener de skal bestemme over tråden? Gimper er lige ordet.

Det er jo ikke sådan, at tråden oprindeligt var oprettet til bare at vise billeder frem, den var egentlig oprettet til at diskutere Marys udseende konkret. Det handler den så ikke om længere, men det gør jo at den sådan set kan handle om hvad som helst med Mary.

mange tak,jeg er meget enig med dig,nu har jeg jo min egen tråd smukke Mary og den er jeg glad for,så nu kan jeg skrive hvad jeg har lyst til, i den anden Mary tråd var det TOMTE der ikke kunde lide hvad jeg skrev i den tråd,og jeg kan ikke huske hvad den anden gimpe hedder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg skal se smukke Mary på TV 2 kl 20.00 i dag

Også mig Stig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Også mig Stig :)

Det er da rart at jeg ikke er alene om at skal se smukke Mary,jeg optager det også på min stofa box,så jeg rigtig kan glo helt vildt på smukke Mary når jeg har lyst til at se det igen ,jeg glæder mig meget til at se det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mary er meget smuk og meget sexet,her lidt billeder fra min store samling af Mary billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg skal se Mary Kronprinsesse med en sag på DR 1 kl 20.30 hun er forkæmper for kvinder og pigers rettigheder,det glæder jeg mig til at se,så skal jeg glo og savler over smukke Mary,hun er meget smuk og meget sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Jeg skal se Mary Kronprinsesse med en sag på DR 1 kl 20.30 hun er forkæmper for kvinder og pigers rettigheder,det glæder jeg mig til at se,så skal jeg glo og savler over smukke Mary,hun er meget smuk og meget sexet

Super godt perspektiv på et program om kvinders rettigheder... :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mange tak Ado og mange tak icelady for de gode billeder,jeg har gemt dem i min samling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Var skam så lidt, Stig :)

(Jeg er især vild med det første billede af hende jeg fandt....det er altså lidt frækt. Den måde hun lige har tungen på tænderne.....hun ligner en, der tjekker en lækker mand ud :D  )

Ja det er et rigtig godt billed,det er desværre ikke mig hun tjekker ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FreestylerLE

Super godt perspektiv på et program om kvinders rettigheder... :rulle:

Man kan nu sagtens både beundre hendes udseende og arbejde samtidigt. Hun er på alle måder fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind