Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cosi

Kombineret budget-venlig bryllup/barnedåb for Cosi og kommende mand

Recommended Posts

Cosi
Den er og bare vildt fin

Det synes jeg nemlig også, den er - den er lidt pink, uden at det bliver for meget pink.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rødhætte.

For alt i verden! Undgå Kokken og Jomfruen. Det er det værste lort, og der er en grund til, at de kan præstere så lave priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Grydelappen
Har lige luret på dine links Grydelappen, og er indtil videre blevet ret lun på denne Fingerfood buffet - Stående buffet :)

Har godt hørt firmanavnet før, men kender ellers ikke noget til det.

Den ser også lækker ud :) jeg kender heller ikke meget til det men tænker at trustpilot måske kunne være et godt sted at kigge? Flot (!) lak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
For alt i verden! Undgå Kokken og Jomfruen. Det er det værste lort, og der er en grund til, at de kan præstere så lave priser.

Hvad bygger du din udtalelse på? :) I min familie har vi fået leveret derfra flere gange, og det har været ganske fint til prisen - altså ikke den store kulinariske oplevelse, men ok mad. Kan dog læse lidt rundt omkring, at det afhænger vidst meget af stedet, man får det leveret fra. Det ser ud til at den sjællandske leverandør ikke er særlig god i forhold til den i Århus - som vidst er der, min familie har fået det fra.

Den ser også lækker ud :) jeg kender heller ikke meget til det men tænker at trustpilot måske kunne være et godt sted at kigge? Flot (!) lak!

Umiddelbart ligger de på nogen lunde samme bedømmelse som Kokken og Jomfruen - ca. 8, et eller andet ud af 10. Der står også på deres hjemmeside, at Smageriet er juridisk ejet af Kokken og Jomfruen, men læser man rundt på nettet, smager det vidst bedre.

Og tak :-D Ja, man kan jo ligeså godt bruge, hvad man har stående i skabet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05
Hvad bygger du din udtalelse på? :) I min familie har vi fået leveret derfra flere gange, og det har været ganske fint til prisen - altså ikke den store kulinariske oplevelse, men ok mad. Kan dog læse lidt rundt omkring, at det afhænger vidst meget af stedet, man får det leveret fra. Det ser ud til at den sjællandske leverandør ikke er særlig god i forhold til den i Århus - som vidst er der, min familie har fået det fra.

Umiddelbart ligger de på nogen lunde samme bedømmelse som Kokken og Jomfruen - ca. 8, et eller andet ud af 10. Der står også på deres hjemmeside, at Smageriet er juridisk ejet af Kokken og Jomfruen, men læser man rundt på nettet, smager det vidst bedre.

Og tak :-D Ja, man kan jo ligeså godt bruge, hvad man har stående i skabet :)

JEg har fået fra kokken og jomfruen i Odense flere gange og maden er ganske udemærket. Som du selv siger den store kulinariske oplevelse, men maden smager godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rødhætte.

Ja, jeg bygger så sjovt nok min udtalelse på erfaringer. Det er discountlort. Ikke kun maden, men også hele firmaet og deres planlægning.

Sidst jeg stiftede bekendtskab med "Kokken" og Jomfruen, var til et selskab, hvor jeg skulle servere. Og hvor maden kom derfra.

Rent kaos. Der var lavet mad til for få kuverter. Og vi måtte derfor være kreative og begynde at købe ind selv og omrokere og anrette på ny.

Altså...en kuvertprtis på 89,-, ikke? Med salat, kød, kartofler, brød...og så er der udgiften til leveringen. Og til "kokkene". Det hænger slet ikke sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
Ja, jeg bygger så sjovt nok min udtalelse på erfaringer. Det er discountlort. Ikke kun maden, men også hele firmaet og deres planlægning.

Sidst jeg stiftede bekendtskab med "Kokken" og Jomfruen, var til et selskab, hvor jeg skulle servere. Og hvor maden kom derfra.

Rent kaos. Der var lavet mad til for få kuverter. Og vi måtte derfor være kreative og begynde at købe ind selv og omrokere og anrette på ny.

Altså...en kuvertprtis på 89,-, ikke? Med salat, kød, kartofler, brød...og så er der udgiften til leveringen. Og til "kokkene". Det hænger slet ikke sammen.

Ro på - ingen grund til at være så udfarende, som du starter ud med at være :) Fair nok at du ikke synes om det, men roooolig nu :)

Du er da meget velkommen til at foreslå et andet firma, du synes om, som kan levere mad i den prisklasse i Sydøstjylland :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rødhætte.
Ro på - ingen grund til at være så udfarende, som du starter ud med at være :) Fair nok at du ikke synes om det, men roooolig nu :)

Jeg er nu helt rolig, gik bare ud fra, at det var logik, at jeg udtalte mig pga. erfaringer. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mittemis

Jeg kan varmt anbefale dem her: Allingåbro Catering - - Mad Xpressen

De laver virkelig god mad. Men jeg ved selvfølgelig ikke helt hvor jeres fest skal holdes, og om det er for langt at levere. Men de er til at snakke med om deres menu. Så du kan give en pris som du vil give, og så vil de gerne komme med forslag indenfor dine ønsker osv.

Jeg har været til mange fester hvor vi har fået mad derfra, og det har aldrig været dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites