Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cosi

Kombineret budget-venlig bryllup/barnedåb for Cosi og kommende mand

Recommended Posts

Cosi

Bliver lige nødt til at vise dette billede, som jeg også er ret vild med :lun:

post-79277-0-48617000-1414675118_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg er normalt slet ikke til bryllupsbilleder, da jeg synes, at de fleste virker forstillede og kunstige, men jeres er virkelig smukke :lun:

Det tiltaler mit dramatiske gen, at I og fotografen i stedet for "sjove" positurer og situationer har ladet jer inspirere af vejr og vind og landskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Jeg er normalt slet ikke til bryllupsbilleder, da jeg synes, at de fleste virker forstillede og kunstige, men jeres er virkelig smukke :lun:

Det tiltaler mit dramatiske gen, at I og fotografen i stedet for "sjove" positurer og situationer har ladet jer inspirere af vejr og vind og landskabet.

Tusind tak :kys: Det har lige præcis været hele essensen i billederne. De var to freelance fotografer, som netop ikke gad de der typiske bryllupsbilleder, hvilket er samme holdning som vi har. Da de arbejder freelance, vil de egentlig bare ud at ekspedientere med deres store hobby. Og så er det guld værd at vi selv kan redigere billederne, som vi ønsker det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Grydelappen

Sådan helt nysgerrigt, hvad ønskede I jer i dåbsgaver? Og jeg er også helt vild med billedet ved vandet hvor I har ryggen til !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Sådan helt nysgerrigt, hvad ønskede I jer i dåbsgaver? Og jeg er også helt vild med billedet ved vandet hvor I har ryggen til !

Bl.a. sengetøj fra Cam Cam og Ferm Living - i juniorstørrelse, samt juniordyne. Folk er åbenbart ikke særlig gode til det der med at handle på nettet (utroligt nok), selvom der var links og det hele - så vi fik desværre ikke noget af det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Hvad fik I i bryllupsgave?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82

Stort tillykke med brylluppet :kys: Lyder til, at I havde en skøn dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Hvad fik I i bryllupsgave?

Vi fik faktisk rigtig mange gode ting :) Bl.a. Kähler Love Song vaser, skåle fra Mette Blomsterberg, oceaner af vinglas - vi manglede kun to, så dem har vi byttet til bl.a. et uldtæppe fra Klippan og vandglas fra Eva Trio, en Kenwood Major Classic (den stod ikke på ønskesedlen, selvom vi ønskede den - vi synes det var for dyrt et ønske, men vi fik den alligevel af min farmor og farfar), Kay Bojesen abe og penge :)

Stort tillykke med brylluppet :kys: Lyder til, at I havde en skøn dag.

Tusind tak :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Der dukker hele tiden nye billeder op, som jeg forelsker mig i, når jeg redigerer dem - det er fordelen ved at vi har fået alle raw-filerne - at vi har tid til at udvælge og eksperimentere med billederne med lige nøjagtig den beskæring eller den farve :)

post-79277-0-59487200-1415021534_thumb.j

post-79277-0-41294500-1415021548_thumb.j

post-79277-0-48382600-1415021559_thumb.j

post-79277-0-94738400-1415021754_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Utroligt, så er det allerede en måned siden, vi blev gift :lun: Og næste mdr. har vi 9 års dag som kærester :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites