Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cosi

Kombineret budget-venlig bryllup/barnedåb for Cosi og kommende mand

Recommended Posts

Cosi
Ej hvor hyggeligt, jeg har også lige lavet kombineret dåb bryllupstråd,:)

Stort tillykke til jer også :love: Og ja, fantastisk også at kunne følges ad her :-D

Stort tillykke med den kommende fest - sikken dejlig begivenhed at kigge frem i mod :)

Mange tak :kys: Ja, det er dejligt endelig at kunne få lov til at gå lidt amok i fine, fine bryllupsting :-D

Stort tillykke. :kys:

Mange tak :kys:

Jeg er forresten tosset med de øreringe der :)

De er endnu pænere i virkeligheden - de skinner virkelig meget, total bling bling :love: Og til 189 kr. inkl. porto fra USA :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
Tillykke med brylluppet :)

Hvis du tør vente, så har Lilly lagersalg fra d. 1. oktober Lagersalg hos LILLY

Som udgangspunkt er jeg ikke meget for Lilly generelt - deres kjoler siger mig ikke ret meget. Dog skal vi til noget lagerudsalg nede i butikken i gågaden, hvor vi satser på at finde kærestens jakkesæt her d. 29. marts. De koster kun 500 kr. for et sæt den dag :)

Kære Cosi, STORT tillykke med både bryllup og den kommende familie forøgelse!

Til din liste der i 1. post i tråden: Hvordan med dåbskjole osv. ?

Dåbskjolen er sikret :banan: Min mor og fars nabo har tilbudt at låne hendes - en dåbskjole min lillesøster også bar for ca. 12 år siden :) Så vi skal bare have fundet bånd til den. Så vidt jeg husker, har min mor og fars nabo selv strikket kjolen.

Stort tillykke, søde Cosi! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Jeg går i øvrigt stadigvæk og venter på de sko, jeg har købt på TS - har lige skrevet til sælger, så håber snart de dukker op. Bare det der med visheden om, at det er dem, man skal have på.

Til gengæld har min mor og far tilbudt at give os/gæsterne en buffet, så det ikke kun er kage :banan: Fantastisk at være den første til at blive gift at søskende :-D De havde tænkt på, at det skulle være fra Kokken og Jomfruen - vi har fået fra dem flere gange, og det har egentlig været fint nok. Det er som sagt heller ikke fordi, det skal være den vilde fest - men som de snakkede om, så er gæsterne jo nok sultne, når de kommer fra kirken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Grydelappen
Jeg går i øvrigt stadigvæk og venter på de sko, jeg har købt på TS - har lige skrevet til sælger, så håber snart de dukker op. Bare det der med visheden om, at det er dem, man skal have på.

Til gengæld har min mor og far tilbudt at give os/gæsterne en buffet, så det ikke kun er kage :banan: Fantastisk at være den første til at blive gift at søskende :-D De havde tænkt på, at det skulle være fra Kokken og Jomfruen - vi har fået fra dem flere gange, og det har egentlig været fint nok. Det er som sagt heller ikke fordi, det skal være den vilde fest - men som de snakkede om, så er gæsterne jo nok sultne, når de kommer fra kirken :)

ej hvor dejligt et tilbud at få - det lyder som om I allerede har temmelig meget under kontrol :lol: .. ang mad kan jeg anbefale Lucullus. Min venindes forældre blev gengift og jeg stod i køkkenet for at sætte buffet op. Den var altså helt suveræn og til trods for at folk spiste rigeligt var der et helt køleskab fyldt med lækre rester af alt fra unghaneruller og laks med dildskum .. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
ej hvor dejligt et tilbud at få - det lyder som om I allerede har temmelig meget under kontrol :lol: .. ang mad kan jeg anbefale Lucullus. Min venindes forældre blev gengift og jeg stod i køkkenet for at sætte buffet op. Den var altså helt suveræn og til trods for at folk spiste rigeligt var der et helt køleskab fyldt med lækre rester af alt fra unghaneruller og laks med dildskum .. :)

Ja, det hjælper lidt på det :-D Har virkelig også behov for at så meget muligt skal være planlagt og klarlagt inden fødslen, for jeg ved med mig selv, at det får jeg absolut ikke overskud til efterfølgende.

Åhh det lyder også lækkert, desværre er kuvertprisen for buffeten for dyr :( Ved Kokken og Jomfruen kan de gøre det til 75-129 kr., hvilket er i det prisleje mine forældre, havde tænkt på. Men er der andre forslag i det prisleje er de velkommende :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
Tillykke med det forstående bryllup :glad:

Mht. bumser på ryggen - har du prøvet at skifte balsam? Eller sæbe ryggen ind, efter du har skyllet balsammen ud? Jeg får fx. vildt uren hud på ryggen af Pantene og lidt andre hårkure/balsammer.

Det ville være ærgerligt, at du ikke kan smide din bolero, hvis du skal danse hele natten og du har det varmt :D

Desværre er det ikke kun ryggen, jeg har bumser på - har altid haft mange rundt omkring, så det ligger bare til mig, tror jeg. Der var ikke de store problemer, da jeg var på p-piller.

Heldigvis er jeg ikke typen, der danser hele natten :-D Så det bliver meget stille og roligt det hele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Grydelappen
Ja, det hjælper lidt på det :-D Har virkelig også behov for at så meget muligt skal være planlagt og klarlagt inden fødslen, for jeg ved med mig selv, at det får jeg absolut ikke overskud til efterfølgende.

Åhh det lyder også lækkert, desværre er kuvertprisen for buffeten for dyr :( Ved Kokken og Jomfruen kan de gøre det til 75-129 kr., hvilket er i det prisleje mine forældre, havde tænkt på. Men er der andre forslag i det prisleje er de velkommende :-D

Okay .. nu skal du ikke tage det som en kritik af catering-valg for jeg har også haft ganske fine oplevelser med K&J :) .. men nu blev jeg nysgerrig og tog det som en udfordring :lol:

Der er salt og peber her :)

smageriet :)

kokkens buffet :)

og Fest Diner

der er sikkert flere :) bare så I synes I får det I og gæsterne kan lide :) hvor mange bliver I ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi
Okay .. nu skal du ikke tage det som en kritik af catering-valg for jeg har også haft ganske fine oplevelser med K&J :) .. men nu blev jeg nysgerrig og tog det som en udfordring :lol:

Der er salt og peber her :)

smageriet :)

kokkens buffet :)

og Fest Diner

der er sikkert flere :) bare så I synes I får det I og gæsterne kan lide :) hvor mange bliver I ? :)

Altså jeg er åben overfor forslag :-D Sålænge kuvertprisen ligger på de der ca. 75-129 kr. ved buffet, for det skal som sagt ikke være noget vildt noget. Havde slet ikke regnet med at mine forældre ville komme med sådan et forslag, når jeg ved hvordan deres økonomi generelt er - så synes det er helt vildt :-D

Vi bliver nok ca. 38 personer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Var lige en tur ude i skabet på badeværelset for at kigge på eventuelle brugbare neglelakker til brylluppet/barnedåben, og det bliver nok denne fra Chanel :) Så sparer jeg også de penge :-D

chanel-peche-nacree-nail-laquer.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites