LiverpoolFC

Hvad griner du af lige nu.

4.197 svar i dette emne

Ahhh hvor har jeg ondt af malere, ikke nok med jeg har malet knægtens værelse, så skulle jeg selvfølgelig gå i gang med gangen, så projekt mal vægge, loft, gøre grå plastik paneler hvide, trekanten i hele gangen og metalstængerne på trappen. 

Stoppede jeg der nej nej da, så synes jeg min antikke kommode, skulle være hvid. Det så nemt ud på idenyt :huh: 

Nøj, det tager tid, men det bliver pænt når det er færdigt :banan: men maler bliver jeg aldrig så langsom som jeg er :lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, gumle skrev:

Nøj, det tager tid, men det bliver pænt når det er færdigt :banan: men maler bliver jeg aldrig så langsom som jeg er :lol:

Det er jo en fryd når man kan se det færdige resultat.:banan:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det var kattedamen, som havde to katte, men så fik en af dem cancer. Den havde en rund lyserød svulst midt på maven. Hun tudede med sin veninde der prøvede at trøste alt hvad hun havde lært.

Dagen kom, da den måtte aflives, veninden fik sin mand til at hente den, og køre den til dyrelægen og blive aflivet. Men han tog den forkerte kat.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Så var der Satan og Kristus, der ved de sidste tider kom at hente hver deres flok. Men de kom til at forbytte dem. Hvilket ingen af dem nogensinde kom til at fortryde. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Havde besøg af et jehovas vidne. Det må da være træls, når man kan teksten. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 6 minutter siden, mgy skrev:

Havde besøg af et jehovas vidne. Det må da være træls, når man kan teksten. 

Det har jeg (sjovt nok) også (2 stk.) men her har vi det der vist kaldes "nabohjælp" så der gik ca. 3 min. så var alle på vejen advaret.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

at jeg får reklame her på debatten ridr rytter rytternes fortrukne handlesplads , for det første har jeg ikke råd til en hest , for det andet har jeg ikke plads til en hest og så får jeg også reklame for har du brug for en handyman ha ha 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind