Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kroellequeen

Inspiration og planlægning - Krølles hhv. stærke og svage side....

Recommended Posts

Kroellequeen

Nøj hvor er du smuk, og hvor ser I glade og dejlige ud ::love: Det lyder generelt som en fantastisk måde, at blive gift på.

- og så ville jeg altså ønske at jeg havde dit talent for at finde så fine vintage-sager - specielt til når den dag, engang kommer.

Jeg hjælper gerne - også selvom det "bare" er almindelige kjoler!

(....men altså - str. 34-36 er noget nær det nemmeste at finde. Har en fan-TAS-tisk 50'erne-helblonde-illusion-kjole på lager lige nu, fordi jeg troede, jeg kunne klemme mig i den. As if! Forhåbentlig kommer der snart en giftelysten kunde i den str. forbi :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betinapple

Jeg hjælper gerne - også selvom det "bare" er almindelige kjoler!

(....men altså - str. 34-36 er noget nær det nemmeste at finde. Har en fan-TAS-tisk 50'erne-helblonde-illusion-kjole på lager lige nu, fordi jeg troede, jeg kunne klemme mig i den. As if! Forhåbentlig kommer der snart en giftelysten kunde i den str. forbi :D)

Det lyder fantastisk! Har du nogen billeder af den, for nu bliver jeg nysgerrig :D 

- du kan godt regne med en kunde her, når jeg/vi engang når dertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenFaldendeEngel

Ih, hvor ser det bare fantastisk og ikke mindst hyggeligt ud. Stort tillykke. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kroellequeen

Det lyder fantastisk! Har du nogen billeder af den, for nu bliver jeg nysgerrig :D

- du kan godt regne med en kunde her, når jeg/vi engang når dertil.

Jaaah! Selvfølgelig - det er af naturlige årsager ikke mig, der har den på. Min evige optimisme led et uopretteligt knæk, da jeg måtte erkende, at jeg aldrig ville få min str. 36/38 i den :whine:

Til gengæld er hende i kjolen også lille i højden :devil:

post-91283-0-65266900-1409088702_thumb.j

post-91283-0-89486800-1409088703_thumb.j

post-91283-0-35460500-1409088705_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Betinapple

Jaaah! Selvfølgelig - det er af naturlige årsager ikke mig, der har den på. Min evige optimisme led et uopretteligt knæk, da jeg måtte erkende, at jeg aldrig ville få min str. 36/38 i den :whine:

Til gengæld er hende i kjolen også lille i højden :devil:

Nøj den er fin :love::love:

Det er dog, desværre, ikke aktuelt pt. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
girl_beat

Stort tillykke med brylluppet - det var da en fantastisk måde at fejre det på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites