Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sommer85

ENDELIG! Nu skal vi giftes!

Recommended Posts

LaScrooge
Nå.. KJOLEN! Der har jeg lidt af et dilemma. Eller det er måske så meget sagt, men jeg ved i hvert fald slet ikke hvad jeg går efter af model. Har altid haft én bestemt i tankerne, men den er jeg gået lidt væk fra og troede egentlig jeg havde fundet den jeg gerne ville have. Men jeg bliver jo ved med at finde den ene smukke kjole efter den anden og de er meget forskellige.

Jeg skal ud at prøve kjoler for første gang her lørdag d. 5., så der kan jeg måske blive sporet ind på hvad jeg skal gå efter, og hvad der passer bedst til min kropstype.

Der er oprydningsudsalg der hvor jeg skal hen, så hvis jeg er rigtig heldig finder jeg måske kjolen der, selvom det er lidt tidligt.

Her er et udvalg af de kjoler jeg er faldet for:

21-d-P.jpg

^Den kjole supersmuk og jeg tror også den ville være fantatisk til din figur!

100000000 X tillykke! :banan::banan::banan::banan::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Tillykke :lun:

Synes kjole nr. 2 og 3 er rigtig fine!

Tusind tak for det, Juki! :kys: Og jeg er selvfølgelig enig med dig :gogo:

^Den kjole supersmuk og jeg tror også den ville være fantatisk til din figur!

100000000 X tillykke! :banan::banan::banan::banan::banan:

Tak søde Scrooge! :kys:

Den kjole er faktisk den jeg troede det skulle være, lige indtil jeg faldt over de andre, så var jeg ikke så sikker mere :P

Jeg må prøve den på lørdag hvis de har den - måske skal det stadig være den :)

Det eneste jeg tænker omkring den er, om jeg nu vil blive ærgerlig over at der ikke er mere prinsesse over den, og at jeg måske ikke kommer til at synes den er fin nok på brudekjole-måden.

Nå, men der er kun en måde at finde ud af det på, og det er at prøve den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sølvfisken

Jeg synes at kjole nr. 2 er vanvittigt smuk :love:

Men som du selv skriver får du nok en god idé om, hvad der klæder din figur bedst, når du skal ud og prøve kjoler. Ih, det bliver fantastisk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg synes at kjole nr. 2 er vanvittigt smuk :love:

Men som du selv skriver får du nok en god idé om, hvad der klæder din figur bedst, når du skal ud og prøve kjoler. Ih, det bliver fantastisk :D

Så fantastisk! :D

Jeg synes også kjole nr. 2 er SÅÅÅ smuk! :love: Og det er faktisk den der gjorde mig i tvivl, om jeg nu overhovedet skulle vælge nr. 3. Håber den er i butikken så jeg kan prøve den på :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Hvordan er det nu... Man må ikke tage billeder af de kjoler man prøver i forretningerne vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Åh jeg glæder mig så meget til det hele :lun: Og rart at have et sted hvor alle følelserne kan blive skrevet ned :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg prøvede tre kjoler i dag. Den første hadede jeg, den næste var sådan nogenlunde, men alt alt for stor, så for at tjekke størrelsen, prøvede jeg en tredje - og den købte jeg altså, for den var SÅ smuk.

Og det var altså min første tur ud efter kjoler - og heldigvis også den sidste. :D

Ih, tillykke med kjolen! :klap: Hvor fedt! :love:

Kommer du til at flashe den herinde før brylluppet? :slem:

Lyder godt med billederne. Tror vi tager chancen indtil vi evt får andet at vide...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

I skal også lige se de bordkort vi skal have - de er så fine, synes jeg :lun:

S-AIR-PLACECARD.jpg

20101203180441.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Der skal nok komme flash, men det bliver først, når den er færdig. Den skal have påsyet chiffonærmer, for jeg kan slet ikke tåle at kunne se mit sideblævver vælte op i siderne.

Eller også bliver det, når jeg har fundet ud af, hvordan jeg får de billeder, jeg har på mms smidt ind i min tråd. :blush:

Jeg venter spændt, og vil lure i din tråd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeg er jo allerede langt fremme i planlægningen :D Men heldigvis kan den jo nå at laves om et par gange endnu ;)

Af farvetema er jeg ude i noget a la dette billede:

Det illustrerer meget godt de farver jeg tænker i bl.a. blomster.

post-120096-13940126941328_thumb.jpg

Jeg er typen der elsker farver og det er sommer, så jeg er sikker på at jeg kan lave et elegant og super fint bord med de farver blomster :gogo: Det eneste jeg lige skal være helt sikker på, er de orange blomster, om det nu også vil gå i virkeligheden.

Jeg forestiller mig forskellige typer blomster i de farver: Gerbera, roser, bonderoser, nelliker, dahlia osv.

Forestiller mig at de skal stå i forskellige størrelser glas/vaser med pynt om, i stedet for de klassiske blomsterdekorationer. Lidt rustikt, romantisk og lækkert! :)

Vi skal have hvide damaskduge og servietter, og så forestiller jeg mig en bordløber i midten, i en dyb lilla/aubergine farve :)

Jeg ved endnu ikke om der skal høje lys på bordet, eller en masse fine fyrfadsstager.

post-120096-13940126941102_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites