MeanBean

De små spørgsmål... (Skønhedsudgaven)

Recommended Posts

Kectia
For 4 timer siden, Juki skrev:

Har I erfaringer med The Body Shops vejledning ifm. køb af makeup? Er de kompetente?

Det er virkelig mange år siden jeg har købt noget derinde, men jeg husker det som om at det primært var ungearbejere der ekspederede...  

Jeg har aldrig oplevet, at en ungarbejder har ekspederet. The Body Shop tillader slet ikke unge under 18 at ekspedere. Mit indtryk er, at de er ganske kompetente, men jeg har aldrig spurgt ind til makeup derinde, så lige dét ved jeg ikke, om de ved noget om. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trillian

Juki - det kan godt være jeg lyder arrogant når jeg siger dette, men som skønhedsdebatveteran vil du og jeg nok sjældent finde nogen der ved lige så meget om makeup-produkter og hudpleje som os. Så lad være med at blive skuffet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
For 58 minutter siden, Trillian skrev:

Juki - det kan godt være jeg lyder arrogant når jeg siger dette, men som skønhedsdebatveteran vil du og jeg nok sjældent finde nogen der ved lige så meget om makeup-produkter og hudpleje som os. Så lad være med at blive skuffet :)

Hehe jeg skal nok lade være med at blive skuffet :-D Ligesom når man køber på nettet, er det jo altid lidt en chance om produktet er noget for en eller ej, og det samme når man søger vejledning i en butik. 

Det jeg skal bruge er en foundation (Og ja, jeg ved godt det er det evige spørgsmål) Jeg ved nogenlunde hvad jeg skal kigge efter, men jeg vil gerne have nogle prøver og ordentlig vejledning i hvad der klæder mig (om den jeg overvejer overhovedet passer til mig og min hudtype) Desværre er der ikke så mange muligheder for køb her i byen. Men jeg vil prøve at tage forbi og høre/se om de kan hjælpe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Balenciaga

Er der nogen herinde der bruger Laura Mercier, hvis ja hvor køber i det over nettet? Har prøvet rosebeautystore men deres udvalg er ret småt. Det er hendes translucent powder eller brightning jeg leder efter til at sætte mit makeup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Odd inary
For 17 minutter siden, Balenciaga skrev:

Er der nogen herinde der bruger Laura Mercier, hvis ja hvor køber i det over nettet? Har prøvet rosebeautystore men deres udvalg er ret småt. Det er hendes translucent powder eller brightning jeg leder efter til at sætte mit makeup.

Ja. Jeg har købt fra cosme-de på ebay eller SpaceNK.co.uk. :) Translucent Powder kan anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Balenciaga
For 2 timer siden, Odd inary skrev:

Ja. Jeg har købt fra cosme-de på ebay eller SpaceNK.co.uk. :) Translucent Powder kan anbefales.

Tak du er en skat:) har ledt over det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
M.J.M

Nogen der har forstand på/ erfaring med spraytan?

Er det noget alle kan tåle?  (nogen herinde der har dårlig erfaring? )

Prøvede for maaaange år siden en bodylotion der havde lidt tanning effekt, og efter 1 uges tid fik jeg en del kløe og udslæt. Er ellers normalt ikke allergisk overfor noget.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LineJensen999
On 14/3/2015 at 08:19, Oxan skrev:

Spild af penge efter EU lavede regler på området.. For et par år siden kunne man sagtens købe tandblegnings kit der havde en høj nok andel % brintoverilte til at det kunne blege - men det satte EU en stopper for.. Så nu er det kun tandlæger der må stå for tandblegning med produkter som indeholder nok brintoverilte til at det virker :-)

Ved du evt om der findes nogle gode blegningsprodukter af tænder i dag? :-) 
Jeg overvejer at gå til min tandlæge http://tandkunsten.dk/tandbehandlinger/tandblegning/ men synes også det er dyrt i forhold til hjemmeblegning. 

Så er der nogle som har prøvet både blegning af tænder derhjemme eller hos tandlægen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind