• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Kaktussen

Argh, min piercing klør!

3 svar i dette emne

For snart tre uger siden fik jeg piercet to helix ved siden af hinanden i ørekanten. Udover da jeg fik den lavet, har de været røde, varme og irriterede af 2 omgange siden jeg fik dem, men ikke værre, end at det forsvandt ret hurtigt med nogle saltvandsbade og et par ipren.

Nu er det så begyndt at klø i stedet. Hvilket er voldsomt irriterende, især fordi man ikke kan klø tilbage. Er det normalt under helingsprocessen? Er der noget jeg kan gøre? Mit øre er blevet meget tørt omkring piercingerne. Tænker at det også kan have noget med det at gøre .. er der noget man kan smøre med?

Jeg købte noget sæbe i butikken (City Piercing, København), som jeg har vasket med to gange dagligt, morgen og aften. Nogle steder har jeg dog hørt, at man ikke må rense for meget, så det faktisk skulle være bedre med saltvandsbad hver anden gang og sæbe hver anden? Hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak :danse:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Kan sagtens være helingsprocessen - det kan klø af helvede til når man heler op

Der er ikke så meget man kan gøre udover at være tålmodig og holde fingrene fra det

Har dog ikke lige den piercing så skal ikke kunne udtale mig om det er specielt slemt der :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind