Tutter27

Handle i Sverige?

Recommended Posts

Tutter27

Hej Debat

Hvis man nu skulle tage en tur til Sverige og handle lidt, mest madvare og helsekost, hvor kunne man så med fordel kører hen? Gerne navngivne steder, da jeg kun har været I Malmø 1 gang :-P

Vi kører over øresundsbroen, så Malmø ville være oplagt at handle I, men kan det betale sig at kører lidt udenfor Malmø?

Jeg spiser efter LCHF principperne, så jeg lede også efter en helsebiks med de gængse LCHF varer. Sukrin, mandelmel, kokos olie osv.

Og så alm dagligvarer, smør, bacon, kylling, okse og svine kød osv.

Er der noget at spare?

Tut :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Altså en stor ICA har alt. Synes jeg. Også kokosolie. Jeg synes ikke der er så meget at spare. De har jo ikke de samme mange små supermarkeder i Sverige som vi har i Danmark, så når du støder på en ICA udenfor byen er den som regel meget velassorteret og stor. Sukrin og mandelmel ved jeg ikke noget om (sidstnævnte laver jeg bare af mandler i blenderen, det må vel være billigst tænker jeg?)

Jeg køber kun ind i Sverige fordi jeg gerne vil have det gode knækbrød, blåbærkräm og tubeost :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tutter27

Tak for svar.

Jeg havde også tænkt ICA eller Coop, til de alm madvarer.

Grunden til mandelmelet, er at noget af olien er trukket ud af mandlerne så det kan bedre opsuge væske, I forhold til at male det selv.

tut

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dykkersild

Jeg vil anbefale City Gross - de har en afdeling både i Malmö og Helsingborg

Min butik | City Gross - Där maten gör skillnad

Det er et kæmpe supermarked med mad - og de har alt mellem himmel og jord incl. special produkter.

Dog skal jeg sige, at jeg kun har handle i Halmstad så ved ikke præcis hvor store dem sydpå er i forhold til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yuki

Jeg kan huske, at man kan få mandelmel i den store Maxi ICA ved havnen i Malmø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind