• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
Liberal

Jeres ynglings spiller

16 svar i dette emne

Hej!

Jeg vil gerne starte en tråd og høre hvem jeres ynglings spiller er!

Skriv navnet og klub fortæl hvorfor netop han er jeres fortrukne!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg starter..

Jack Wilshere - Arsenal Fc

Han er fantastisk offensiv og defensiv minder lidt om mig selv, bare et par niveure over mig ;)

Loyalitet betyder også en del.

Også sidst men ikke mindst, har han talentet for at blive verdens bedste på hans plads!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Min alltime favoritspiller har desværre lagt støvlerne på hylden (Marco Van Basten)

Men skulle jeg vælge i dag, er jeg ret imponeret over Lewandowski fra Dortmund og Mario Gomez - Nu Fiorentina

Skulle jeg vælge i Danmark, spiller de nu begge sjovt nok i FCN. Vingaard og Nordstrand

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det er fandme en umulig opgave.

Jeg er ret begejstret for Zlatan og Kun.. De er bare nogel fantatiske fodboldspillere.

- Men jeg ved ikke hvem jeg sådan har som favorit.

Min gamle favorit over dem alle er Alan Shearer. Det var en vaskeægte engelsk striker.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg synes også det er ret svært. Jeg er typen der ser fodbold netop pga. profilerne, og jeg følger derfor kun hold med mange profiler.

Førhen har spillere som Zidane og Figo fra Real Madrid været favoritter. Jeg elskede deres teknik og evne til at skabe målchancer som ingen andre kunne se.

De senere år har jeg været ret vild med Carlos Tevez. Han har en fed spillestil. Men desværre en nedern personlighed.

Drogba og Frank Lampard i Chelsea, fordi de er legender og er/var så utrolig vigtige for holdet.

Bolaños i FCK fordi han bare er vildt underholdende at se på, og nok blandt de absolut bedste teknikere vi har haft i ligaen.

Jesper Grønkjær, da han spillede, fordi han efter min mening er den bedste spiller i Superligaen i nyere tid.

Der er mange flere :D Men én enkelt kan jeg slet ikke nævne.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Glemte helt "Batigol". Elskede at se ham spille :love:

Og lige lidt Tevez :D Hvis ikke det var fordi han altid spændte ben for sig selv, så ville han kunne være blevet blandt de bedste spillere i verden. Fantastisk drible- og sparketeknik. Der er noget Maradona over ham:

Og så glemte jeg også troldmanden Ronaldinho. Én af de absolut bedste teknikere verden har set:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har også altid haft en forkærlighed for disse to gingers.

gbd2yehoD1g

9bUYDg3Zwtw

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Nu til dags har jeg ikke nogen..følger ikke længere ligaer på samme måde som tidligere.

Men i det gode gamle dage*mimre mimre*

Ruud Gullit.. En fornøjelse at se ham på banen

Søren Lerby.. Typen der kunne indgyde frygt hos odstanderen ved hans blotte tilstedeværelse(uden at være bisset)

Og duo.. Vialli-Mancini da de spillede hos Sampdoria

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hristo Stoichkov! barcelona og Bulgarien. Fantastisk teknik og energi og så var han oven i komplet vanvittig :)

af "nulevende" hmm ... Thomas Müller måske, for hans effektivitet og kynisme

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Cristiano Ronaldo fra Real Madrid.

På banen kan Ronaldo kan af og til være lidt aggressiv, temperamansfuld og arrogant. Men udenfor banen er han et sindssygt godt menneske. Han har doneret så mange hundrede tusinde euro/pund til massere af hospitaler, foreninger osv.

For nogen år tilbage donerede han fx over 100.000 pund til et hospital i London der reddede hans mor fra brystkræft.

Redigeret af martin2402
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind