Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Maiken.V.H

14/6-14

Recommended Posts

Stjerne87
Jeg vil give Stjerne ret :) Når det så er sagt, så synes jeg virkelig det vil klæde enhver hvid kjole bedst, at sålen under skoen, uanset om den er hvid eller sølv, ikke er sort. :genert: Det bliver så hårdt, og en alt for stor kontrast.

Man kan få mange fine sko med lyse såler - det er så meget mere elegant, synes jeg :lun:

Men det er selvfølgelig bare min personlige mening :D

God pointe, det har jeg slet ikke overvejet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Det har du ret i sommer :) havde jeg ikke tænkt over før du skrev det. Men vil give dig 100% ret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Jeg tror jeg venter med at købe skoene til at vi har modtaget kjolen, da jeg tænker at det et lettere at bestemme sig når nu man har kjolen i fysisk tilstand :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Godt I tog det positivt til jer, for det var ikke ment så hårdt som det måske lød :D

Og god idé at vente til du har set kjolen, Maiken :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H
:love: Faldt lige over disse :)Klisterm ,,Gowan

Mcgowan

Det virker som om du prøver at lave reklame for din egen hjemmeside, da de eneste indlæg du har lavet er med links til den side! Dette er ikke iorden, og ser venligst at du lader være med at gøre det i min tråd. :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
k-rena

Kæmpe stort tillykke :) min kjole var også en kinakjole og var fuldt ud tilfreds og så kostede den mindre af en tredjedel af hvad den ville koste herhjemme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H
Kæmpe stort tillykke :) min kjole var også en kinakjole og var fuldt ud tilfreds og så kostede den mindre af en tredjedel af hvad den ville koste herhjemme :)

Kan godt huske din kjole, den var bare super fin :) Ja der er en del at spare. Og som min mor siger, at hvis den alligevel skal forbi en skrædder og rettes til, ja så er den stadig billigere end hvis vi købte den her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1

Jeg købte et par sko, som egentlig slet ikke var brudesko. De er lavet af skind med noget slangenoget på. Ved ikke lige om det er ægte.

De er cremefarvede i bunden og fløde/creme/lysbrun/mellembrun i slangemønstret.

De passede supergodt til min kjole og nu passer de supergodt til alt fra jeans til "den lille sorte":)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Øv øv.. Min kærestes kollega som ville lave bryllupskagen er sprunget fra :( hun kunne ikke overskue det alligevel.

Heldigvis har min veninde, som har været i lære som konditor, sagt at hun gerne vil lave den :) hun synes nemlig det er mega hyggeligt at pynte den osv. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluetof1
Øv øv.. Min kærestes kollega som ville lave bryllupskagen er sprunget fra :( hun kunne ikke overskue det alligevel.

Heldigvis har min veninde, som har været i lære som konditor, sagt at hun gerne vil lave den :) hun synes nemlig det er mega hyggeligt at pynte den osv. :D

Øv, men hun sprang i det mindste fra i god tid. Vores toastmaster sprang fra en uge før brylluppet fordi han var bange for at han ikke kunne klare opmærksomheden. Det kunne groft oversættes til at han ikke gad alligevel fordi det var stort et arbejde.

Min søster overtog og klarede det til UG:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites