Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Maiken.V.H

14/6-14

Recommended Posts

Maiken.V.H

Så kom invitationerne :)

post-28535-13940135457448_thumb.jpg

post-28535-13940135457735_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Så kom invitationerne :)

Hvor er de fine :gogo: Det er så virkeligt når man pludselig står der med invitationerne i hånden :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Min mor og jeg har været lidt slemme :) igår kom vi til at tage forbi en butik, hvor jeg kom til at prøve kjoler. Der var ikke en som var 100% mig. Men vi fandt ud at hende i butikken fik bl.a. Kjoler hjem fra Kina.

Så vi kom til at kigge på en af det hjemme sider, og fandt en kjole, som passer med det jeg gerne vil have. Så vi prøver at tage chancen og har bestilt den hjem. Så nu er vi mega spændte på at se hvad der kommer om en månedstid til os.

I værste fald, så har jeg en anden kjole i hovedet, som vi kan få herhjemme som er næsten det. Og hvis den ikke Kina kjolen duer, så har vi ikke brugt en formue på den.:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Min mor og jeg har været lidt slemme :) igår kom vi til at tage forbi en butik, hvor jeg kom til at prøve kjoler. Der var ikke en som var 100% mig. Men vi fandt ud at hende i butikken fik bl.a. Kjoler hjem fra Kina.

Så vi kom til at kigge på en af det hjemme sider, og fandt en kjole, som passer med det jeg gerne vil have. Så vi prøver at tage chancen og har bestilt den hjem. Så nu er vi mega spændte på at se hvad der kommer om en månedstid til os.

I værste fald, så har jeg en anden kjole i hovedet, som vi kan få herhjemme som er næsten det. Og hvis den ikke Kina kjolen duer, så har vi ikke brugt en formue på den.:-P

Spændende :gogo:

Har du et billede vi må se??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Jeps her er billeder af Kina kjolen. Fra hjemme siden altså.

post-28535-13940135819709_thumb.jpg

post-28535-13940135819993_thumb.jpg

post-28535-13940135820257_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeps her er billeder af Kina kjolen. Fra hjemme siden altså.

Den er yndig! Elsker ryggen :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H
Den er yndig! Elsker ryggen :lun:

Tak :) Det er især ryggen og det øverste på fronten jeg er vild med :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Har kigget lidt på sko. Men kan ikke bestemme mig for om de skal være i sølv eller hvide.

post-28535-13940135984371_thumb.jpg

post-28535-13940135984688_thumb.jpg

post-28535-13940135984845_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Kjolen ser superfin ud - spændende hvad du synes når den kommer :lun:

Jeg tror (tænker ihvertfald selv) at hvide sko er rigtig svære at matche i nuancen, så jeg går efter sølvsko :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeg vil give Stjerne ret :) Når det så er sagt, så synes jeg virkelig det vil klæde enhver hvid kjole bedst, at sålen under skoen, uanset om den er hvid eller sølv, ikke er sort. :genert: Det bliver så hårdt, og en alt for stor kontrast.

Man kan få mange fine sko med lyse såler - det er så meget mere elegant, synes jeg :lun:

Men det er selvfølgelig bare min personlige mening :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites