Gæst

Båndoptager ???

Recommended Posts

stig6499

Jeg har rigtig gang i min Beocord 5500 kasettebåndoptager i dag , jeg er ved at optage på samfundets bund DR P1 jeg optager på den ene side af et 90 minutters Jern/Ferro  kassettebånd kl 15.05 skal optage aflyttet radio24syv  og kl 16.05 skal jeg optage politi radio også radio24syv de 2 programmer fra radio 24syv  kan være på et 120 minutters Jern/Ferro kassettebånd  med Dolby C 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Radio 24syv stille før optagelse kl 12.05 i dag Morten Sabroe mænd er stærkt knyttet til deres potens og Morten er mand for at bremse metoo toget , det har jeg indstillet min Beocord 5500 til at optage , jeg glæder mig til at høre Morten han lyder som en fornuftig mand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har lige fundet ud af at der er en podcast med Joan Ørting den hedder sex-terapi med Joan Ørting der er 10 episoder af forskellige længder fra 29 minutter til 49 minutter jeg har download dem nu skal jeg have hørt dem og have overført dem til kasttebånd hvis de er gode , Joan Ørting er jo en af mine heltinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har optaget spørge Jørgen fra radio 24syv lørdag kl 21.05 det vare 55 minutter det er med Jørgen Leth han virker som en fornuftig mand det kunne være på den ene side af et 120 minutters Jern/ferro kassettebånd optaget med Dolby C og så er jeg begyndt st optage de højere magter DR P1 det er mere for sjov fordi kristne er så godtroende , det sidste afsnit ånder , der når vanviddet nye højder , det handler om en der kan tale med de døde og om eksersisme dvævle uddrivelse men jeg morede mig gevaldigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

I aften kl 20.03 på DR P1 DAB kommer der kejser vi er alle mandschauvinister , det er lige noget for mig , jeg håber at programmet er lige så godt som overskriften , jeg vil optage det med en af mine Beocord 5500 kasettebåndoptager på den ene side af et 120 minutters Jern /Ferro kassettebånd med Dolby C 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind