Gæst

Båndoptager ???

245 svar i dette emne

Jeg optager fra DR P1 DAB  mennesker og medier , det er fordi der er noget om paradise , jeg optager på den ene side af et 120 minutters Ferro/Jern kasettebånd med Dolby C 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har indstillet min Beocord 9000 kasettebåndoptager til at optage fra DR P1 DAB supertanker " i kvinders magt " kl 02.03-03.00 i nat , det bliver sgu spændene at høre

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har lige hørt kvinders magt , der blev omtalt Helle thorning og om den talene kavaler gang , det er en rigtig god udsendelse , nu er jeg i gang med at høre kejser gider vi ikke ligestilling i hjemmet begge to har jeg optaget på min Beocord 9000 kasettebåndoptager 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har hørt kejser gir du et kram , om den danske kramme kultur fra i går den var sjov , jeg optog den på min Beocord 9000 kasettebåndoptager hende kejser laver nogle gode udsendelser , jeg mangler at høre supertanker en stor sort afgrund mellem mit begær og mit jeg fra i morges , den glæder jeg mig til at høre , den har jeg også optaget , jeg er på cafe når de udsendelser er i æteren 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Er ved at optage DR P1 DAB dokumentar drengen i moskeen om radikalisering og i forlængelse af det optager jeg baglandet Danmark i krig i middelhavet 2:2 jeg har optaget første udsendelse 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind