mgy

Hvad bekymrer dig lidt

409 svar i dette emne

For 43 minutter siden, mgy skrev:

Hvad er det mon, der foregår på Bispebjerg Hospital? Det lyder som om, den store pestalarm er gået. 

Pulverbrev fra USA med udslæt til følge. Jeg kan godt forstå, at politiet flipper ud. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Endnu en dag, hvor jeg, der plages af negative tvangstanker og vrangforestillinger, får åbenbaret, at virkeligheden skam er mindst lige så slem. 

Nå ja, så risikerer jeg jo ikke at miste ret meget. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Om den pakke og de breve, jeg lige har sendt, nu også når frem. For det lyder da godt nok som om, Posten er gået fallit. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Min bror var ude med lidt forsyninger, da jeg var for svag til at cykle til Brugsen. Sådan bare lidt harmløs bronkitis ... Han mente, jeg burde indlægges akut. Jeg mistænker altid mig selv for at være hypokonder, så jeg nedspiller problemerne. Det lykkedes ikke her. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 4 timer siden, mgy skrev:

Min bror var ude med lidt forsyninger, da jeg var for svag til at cykle til Brugsen. Sådan bare lidt harmløs bronkitis ... Han mente, jeg burde indlægges akut. Jeg mistænker altid mig selv for at være hypokonder, så jeg nedspiller problemerne. Det lykkedes ikke her. 

God bedring.:ae:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
On 9/3/2017 at 22:48, Entrelac skrev:

God bedring.:ae:

Jeg blev faktisk indlagt akut, jeg er lige kommet hjem. Det var ikke bronkitis, det var svær lungebetændelse, hvor jeg fik ilt gennem næsen i mere end en uge. Lærerigt. 

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 minutter siden, mgy skrev:

Jeg blev faktisk indlagt akut, jeg er lige kommet hjem. Det var ikke bronkitis, det var svær lungebetændelse, hvor jeg fik ilt gennem næsen i mere end en uge. Lærerigt. 

:) Ilt gennem næsen irriterer. de slanger og så rundt om ørerne, og den jeg kender , når normalt dårligt hen til sengekanten så man ikke kan sidde op.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 4 timer siden, DenBruneMunk skrev:

:) Ilt gennem næsen irriterer. de slanger og så rundt om ørerne, og den jeg kender , når normalt dårligt hen til sengekanten så man ikke kan sidde op.

Min nåede næsten hen til håndvasken. Så jeg var ret mobil (især da jeg fik rykket slangen ud - det gav nogle skove iltningstal, til de fandt ud af det). 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 8 timer siden, mgy skrev:

Så var det jo nok meget godt, at din bror fik dig afsted.;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind