mgy

Hvad bekymrer dig lidt

409 svar i dette emne

Dette er ikke en tråd om Jordens undergang i 2012, Ziegler, terror, suicidium og andet alvorligt. Den er til ting, man undrer sig over - med et lidt bekymret twist.

Jeg har lige siddet og rodet med LinkedIn. Listen over People you may know kan godt bekymre mig lidt. For det første er der en person i en høj stilling, som jeg ikke vil knyttes til (han er nærmest kriminel). Men for det andet er det de særeste kontakter. LinkedIn finder jo de kontakter, ved at der i deres indbakke eller udbakke er en mail til eller fra mig. Hvad finder den så: En journalist ved en provinsavis (hende har jeg aldrig skrevet med), en familiechef i en kommune (hvordan er det sket?) og en privatpraktiserende psykolog jeg heller ikke kender (hvorfor ligger mit navn i hans mailsystem?). Foregår der en udveksling af "spøjse personer", som jeg ikke kender til? Så ser vi bort fra, at en stor del af landets kommunister kommer frem. Det undrer mig lidt mindre. :gruble:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

De klasker bare nogle tilfældige personer på, for at lokke dig til at oprette en profil. Jeg var forbi LinkedIn forleden som anonym bruger, og de mente bestemt at jeg havde en kontakt derinde, som jeg kendte personligt. Hvis jeg oprettede en profil, ville de afsløre for mig hvem det var.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ham den kriminelle er ikke en "tilfældig person". Jeg har faktisk arbejdet i samme firma som ham - inden han blev fyret. Så helt tilfældigt er det ikke. Men psykologen siger mig ikke rigtigt noget. Journalisten har før sendt mig invitationer (før jeg kom på LinkedIn!), hun var blevet hacket, forklarede hun (så her ligger der en undrende mail fra mig i hendes indbakke). Familiechefen ved jeg heller ikke, det er trods alt tæt på (det er ikke en partikammerat - jeg har kontrolleret).

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har tabt en nål, og jeg kan simpelthen ikke finde den :evil:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg har tabt en nål, og jeg kan simpelthen ikke finde den :evil:

I gamle dage havde jeg en itubrudt højttalermagnet, den løste den slags. Men jeg er ikke længere klar over, hvor den og de andre magneter er.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg muligvis faktisk har et insekt i øret :(

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Gad vide om en højtaler ikke også kan fikse det?

Du vil blæse det ud?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det er lidt ligesom google og youtube.

Hvor ved de dog alle de ting om mig fra?

Der kommer forslag op som er relateret til ting hvor jeg har været meget grundig omkring ikke at være logget på når jeg har set dem. Og hvor jeg samtidig har slettet mine cookies.

Google kigger på mig med sine store øjne, og jeg er ikke helt sikkert på at de er not "evil".:gruble::shock:

Man kan gøre en del selv, hvis man bruger firefox (muligvis også andre)

post-11867-13940113005972_thumb.jpg

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Men paint altså. Jeg havde jo lige slettet.

Medmindre det er google toolbar som spionerer på mig...:gruble:

Sandsynligvis. Mange anbefaler 'Spor mig ikke - funktionen', som skulle sætte google-analytics ud af spillet.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg bekymrer mig også lidt over de der klamme klamme klamme tudser, som udruger deres unger under et lag hud på ryggen.

Det er fandeme alarmerende klamt.

I tillæg bekymrer jeg mig lidt over haletudse slim med æg i. Det er simpelthen også bare for klamt.

Håber aldrig jeg møder sådan en klam ryg-udruger. Så hellere slimet hvis det endelig skal være.

Det er vist endda en frø, selv om frøer og tudser er ret arbitrære kategorier.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind