Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Min helt egen bryllupstråd

Recommended Posts

Stjerne87

Så er kjolen købt :love: overhovedet ikke det jeg havde troet, men synes den var supersmuk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Må vi se?

Ja, skulle lige have billederne fra min søster og så skal jeg hjem til en computer - og SÅ må I se :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Og her er den så :) Fjerner den nok igen på et tidspunkt..

Den har en superfin blonde over det hele, som er ret enkel og så har den påsyede pailletter og similisten ned over bryststykket, det var egentligt ikke overhovedet den slags jeg havde regnet med, men det så bare helt rigtigt ud. Forelskede mig også i en anden meget lig denne, men stropfri og så fyldte den væsentligt mere forneden, hvilket blev grunden til at jeg fravalgte den. Det og så prisen :D

Edit: Nå ja, stroppen var faktisk bare med perler hele vejen ned bagpå uden andet, det synes vi alle så lidt forkert ud - påsat, mere end en del af kjolen, så vi blev enige om at der skal sættes et stykke blonde på som ligesom flader ud og bliver en del af kjolen a'la foran - så det er altså bare et stykke løst blonde der lige er snoet om den bagpå på billedet for at give en ide om det.

post-155087-13940135808107_thumb.jpg

post-155087-13940135808525_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissHindenburg

Hold nu fast hvor er du flot!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Lillebitte nips er du - og den kjole sidder, som om den var lavet lige til dig.

Tak :kys: Ja, den er faktisk lige til den lille side, så den skal lægges lidt ud - men nu må vi så se hvor meget barm der bliver tilbage når nu jeg er færdig med at amme om nogle mdr :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Hold nu fast hvor er du flot!!!!!!

:blush: Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maiken.V.H

Hvor er du bare flot! Og den er bare rigtig smuk den kjole :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Hvor er den yndig, Stjerne! :lun: Elsker detaljen over skulderen! Hvor er den fra, og til hvor meget, hvis jeg må spørge? :slem:

Ikke at jeg skal ud og have mig én til, én er nok :D Men man ved jo aldrig om der er et næste liv! :P

Hvad havde du forestillet dig ellers? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Hvor er den yndig, Stjerne! :lun: Elsker detaljen over skulderen! Hvor er den fra, og til hvor meget, hvis jeg må spørge? :slem:

Ikke at jeg skal ud og have mig én til, én er nok :D Men man ved jo aldrig om der er et næste liv! :P

Hvad havde du forestillet dig ellers? :)

Tak :kys: er også selv ret vild med den, og mere for hver gang jeg kigger billederne :lun:

Den er købt hos Askepot og Valentino, til 5400 kr - er en 2013 model, så der var 50% på den - det synes min far ret godt om :D

Jeg havde tænkt noget med et blondestykke op over skuldrene måske og ihvertfald et større skørt a'la ballerina, men det forsvandt jeg fuldstændig i, så det blev ret hurtigt udelukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valmuen

Du er simpelthen så utrolig smuk:love:, ja det er kjolen selvfølgelig også:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites