Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Min helt egen bryllupstråd

Recommended Posts

Stjerne87

Nå bum bum stedet vi var ude og se var rigtig fint og lækkert - der er bare det minus at de vil servere natmad kl. 1 og så stopper festen kl. 2 - det er tidligt, synes jeg, for så når man næsten kun 1 times dans - havde håber natmad kl. 2og så slut kl. 3.

Vi har kontaktet et andet sted og afventer et tilbud fra dem inden vi beslutter os..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

For 117. gang har vi nu ombestemt os, men nu har vi besluttet os :D Budgettet hed oprindeligt 50.000 kr ca., men efter rigtig mange overvejelser har vi besluttet os for at halvere det og så bruge nogle af de penge vi sparer på en fed rejse til sommer istedet, da jeg stadig er på barsel og manden kan gemme noget af sin barsel dertil også. Jo mere vi tænkte over det, jo sværere fik vi ved at overbevise os selv om at bruge alle de penge på en fest, vi er allerede borgerligt viet og når at få barn inden, så den idé vi engang havde om vores bryllup, er alligevel ændret en del. Så derfor finder vi et hyggeligt forsamlingshus, en buffet fra en god caterer, satser på at få en håndfuld af mine granniecer til at hjælpe i køkkenet og så ellers have et brag af en god fest, for det er vi ret enige om ikke kræver nogen fancy lokation, udlærte tjenere og fornem middag. Så total ændring af planerne, men det har bare givet os begge en rigtig god følelse indeni, fremfor den lettere stress vi rendte rundt med ved tanken om at det skulle være helt rigtigt til den pris :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Så kører bussen og vi har endelig fået booket et feststed :D:banan: Så nu skal jeg lige have fat på kirken imorgen og manden er ved at finde en musiker :danse:

Vi har endt med at finde en mellemting, hvor vi alligevel har åbnet budgettet lidt mere op (manden fik en fed julebonus på arbejde :D), så vi skal ikke selv stå for noget, udover at komme med drikkevarer. Jeg glæder mig SÅ meget og har været ved at kigge lidt på kjoler :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Nu har vi reserveret datoen i kirken også, men jeg er godt nok vanvittig meget i tvivl om tidspunktet........ Manden synes kl. 13, så det har jeg reserveret, men kan ikke finde ud af om kl. 14 ikke er bedre. Vi vil gerne have bryllupskage om eftermiddagen og fotografering af gæsterne, samt åbne gaver. Og det tager cirka 30 min at køre fra kirke til feststed. Vi regner ikke som sådan med at skulle til fotograf, men håber at vejret tillader udendørs fotografering på stedet, som min fætter og kone så står for - de tager nogle supergode billeder :) Feststedet vil gerne have os til bords ved 17-17.30. Nogen inputs?

Tidsplan cirka:

13-13.45: Velsignelse

14-14.30: transport

14.30-17: reception

17- : Folk finder til bords, og så passer det vel cirka med at forretten kan serveres 17.30...

Men bliver det for lang tid til receptionen??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tak for jeres tanker :gogo: Vi er stadig i tvivl, men holder lige nu fast i kl. 13 og så tænker vi lidt mere. Vi regner ikke med at vi decideret skal til fotograf, men istedet får min fætter til at tage nogle billeder af os ude ved feststedet udenfor, hvis vejret tillader det.

Med i mine tanker er også at de fleste gæster har 2 timers kørsel knap, så de skal tidligt hjemmefra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Det bliver kl. 14 i kirke istedet - synes det andet blev for tidligt med folks kørsel og hvis man tænker længden af hele festen osv. :)

Og så har jeg booket tid til at prøve kjoler d. 25. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Det bliver kl. 14 i kirke istedet - synes det andet blev for tidligt med folks kørsel og hvis man tænker længden af hele festen osv. :)

Og så har jeg booket tid til at prøve kjoler d. 25. :love:

Spændende! :lun:

Hvad er du ude efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Spændende! :lun:

Hvad er du ude efter?

Jeg har absolut ingen ide! :stoned: men ihvertfald ikke noget med en masse pynt og perler. Synes det er svært når jeg kigger på nettet, så må se når først jeg får en på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85
Jeg har absolut ingen ide! :stoned: men ihvertfald ikke noget med en masse pynt og perler. Synes det er svært når jeg kigger på nettet, så må se når først jeg får en på..

Skal den være hvid og gulvlang? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Skal den være hvid og gulvlang? :)

Ja - så meget ved jeg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites