Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Min helt egen bryllupstråd

Recommended Posts

Ninasofia

Hvor ser I bare fantastiske ud. Endnu engang tillykke. Virkelig smuk kjole :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Så flot det hele ser ud! Og, fedt med brud på druk i brudekjole :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tak piger :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Og så vil jeg da gerne skrive lidt om dagen - det var bare den bedste dag!

Mine forældre og lillesøster overnattede her, så om morgenen spiste vi alle morgenmad sammen stille og roligt - så kørte mine forældre og søster et par timer, da de skulle "ordne noget" og lidt efter kørte manden også med Johan, da han skulle hente brudebuket mm. Jeg tog mig et langt bad i ro og mag, fik ordnet hår, lagt neglelak og startet på makeuppen - så kom manden og Johan hjem, og jeg fik hygget lidt med bassen og givet mad og sådan. Til frokost var vi alle samlet igen og så smuttede min mand om på et hotel til sin familie for at blive klar. Herhjemme dukkede der så to hold fætter/kusine med påhæng op, som skulle overnatte her og vi sad og fik en sodavand i ro og mag, hvorefter jeg kommer i kjolen og retter det sidste hår og makeup til. Vi nåede så at tage billeder herhjemme en halv time med mine forældre og søskende og så kørte min far mig til kirken.

Her mødte jeg manden, som stod i indgangen og ventede med Johan på armen, og han udbrød bare wauw da han så mig :lun: Alle andre blev jaget ind og sidde, og så havde vi lige 5 min alene, mens kirkeklokkerne ringede og sådan. Lige da dørene slår op og musikken bruser, alle vores gæster kigger og vi tager de første skridt er jeg bare ved at briste fuldstændig af glæde og lykke - det var bare så fantastisk! Vi tager det stille og roligt (synes jeg) op af gulvet og får afleveret Johan ved mine forældre - der vil han dog ikke sidde, er helt ulykkelig, så han kommer op til os at sidde.

og nu vågner han fra lur, så mere senere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Og så¨sover han igen :D

Nå, men bassen kom op på mit skød at sidde og er straks en lille solstråle der griner og vinker til alle gæsterne - efter lidt tid kommer han ned til min familie igen, uden problemer. Præsten holdt den fineste tale for os, om os, og ramte bare så fint plet med mange ting, selvom hun kun havde mødt os i en time et par dage før. Derefter velsignede hun os og vi skulle sige ja til at elske og ære til døden os skiller, og det var bare et fantastisk øjeblik :love: Herefter knælede vi og så var der kys - det synes gæsterne åbenbart vi var lidt fedtede med, men det var altså også lidt akavet at stå der midt i kirken og snave løs :lol:

Vi sætter os igen og efter 'det er så yndigt at følges ad' skal vi gå ud (det var ikke den udgangsmelodi jeg troede, men det rørte mig en papand). Efter at have fået hilst på gæsterne, kastet ris på os, taget billeder osv osv kører vi afsted i en gammel fin Ford, som ses på billederne - hen til en park, hvor vi får taget nogle billeder - dem venter vi spændt på endnu! her var min søster med, med Johan og efter et par billeder kørte hun så ham hjem til vores nabo, som skulle passe ham. Efter en lille halv time kører vi afsted ud mod festedet - undervejs holder vi dog lige et stop, for efter et hurtigt kald til min søster kan jeg konstatere at hun er bag os, og jeg lovede hende på forhånd at vi ville sørge for at hun var ankommet derude før os, så hun kunne være med til at tage imod os.

Da vi ankommer derude står alle gæsterne og tager imod os ude på gårdspladsen og der er er bare så fint og festligt, og mine forældre har lavet den fineste æresport og rød løber og alting - det var bare et skønt øjeblik! Efter lidt billeder trækker vi ind og får sagt velkommen, serveret velkomstdrink og skåret kagen for (den var simpelthen så god og fik meget ros, så det var dejligt når nu jeg selv havde lavet den). Eftermiddagen gik vildt hurtigt, vi minglede bare, hyggede og nåede lige at pakke et par gaver op.

17.30 fik vi gæsterne til bords og vi blev klappet ind til tonerne af bryllupsmarchen. Maden var bare virkelig lækker, den overraskede total :gogo: Efter forretten kom der en del indslag, først en sang og tale fra mine forældre og søskende - den ramte bare så meget plet mange gange og udløste en del historier og gode grin. herefter mandens tale :lun: Han sagde alle de rigtige ting, men endte med at måtte stoppe brat, da stemmen knækkede, da han kom ind på nogle hårde ting vi måtte igennem i forbindelse med hans fars sygdom og dødsfald. Herefter min tale, som jeg heldigvis leverede uden problemer (bliver tit meganervøs, men slet ikke her - det var jo bare manden :lun:) til mandens store irritation her bagefter :D Vi joker med at jeg vandt denne runde :lol: Fik ihvertfald sagt alle de ting jeg gerne ville, så det var dejligt og er vildt glad for at jeg gjorde det. Min søster optog dem med sin tlf, så det er jeg spændt på lige at gense... Herefter en sang fra svigerne og så kom hovedretten på. Efter den fulgte en tale fra mandens kammerater (fnis, stakkels mand) og en fra mine veninder. Derudover fandt vi tid til at komme rundt og skåle ved bordene, vise strømpebånd, kysse, kysse på stole, kysse under borde, osv :D Efter desserten ville min søster lige sige et par od, men de druknede i gråd og tårer :lun: Lille pus, og hun var så ked af det bagefter, for hun ville så gerne have sagt nogle ting til os, men det druknede for hende. Har sagt til hende at det betød alverden selvom hun ikke selv følte hun sagde det hun ville.

Vi nåede lige brudevalsen (eller ihvertfald noget jokken rundt) inden midnat og så fik manden ellers klippet strømper, boxershorts og slips :lol: Herefter dans i et par timer, det var simpelthen så skægt - ville have det til at vare længere, men vi havde aftalt natmad kl. 2 og musikken var også kun booket dertil. Kl. 3 kom der en minibus vi havde bestilt og hentede gæsterne og lidt efter en taxa, som vi kom i - og det var så her vi fandt på at skulle ind og have en enkelt øl at sove på, så vi fik hurtigt ringet til bussen, og der var et par stykker, som var friske, så vi tog på bar og fik gratis champagne og dansede en times tid og så gik turen ellers hjem.

Ville have alle dele af dagen til at vare evigt, men det gjorde de sjovt nok ikke, men synes vi nød det hele så meget som vi kunne, så kan ikke sidde og ønske at jeg havde stoppet mere op, for det gjorde jeg virkelig - en skøn skøn dag, som kun vækker glade minder. Nu glæder vi os til kobberbrylluppet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Nå ja, fik vist slet ikke fortalt at jeg i sidste uge besluttede mig for at lave total om på bordplanen og droppe den klassiske med at vi skulle sidde med vores forældre - istedet satte vi os selv sammen med venner og mine forældre med mine fastre og onkler etc. og det fungerede bare supergodt for so alle (havde clearet med min mor inden om hun ville blive skuffet :D) - vi havde helt sikkert alle en bedre fest på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Det lyder som om I havde en helt perfekt dag! :lun: Hvor skønt for jer! Tillykke med det! Og hvor var du bare fin :kys: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tak piger :) det var også bare alt vi kunne drømme om! Har lige video af min og mandens taler her i weekenden, som min søster havde optaget på sin telefon :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites