Pussikat82

Hvad irriterer dig grænseløst? Vol. 4

Recommended Posts

Jksa

Man føler det er uforskammet at de gør det.

For længe siden så jeg at der var en 'sladrefunktion' om det. Men jeg fik den ikke sat på. Jeg kan ikke finde den igen.

I sjældne tilfælde finder jeg ud af hvem det er. Men jeg er lidt af en kylling. Jeg spørger ikke hvorfor.:blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
malou_43

Host...unfriend finder app..host......

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

At jeg ikke kan sove. Jeg er vildt træt, når jeg så i desperation giver mig til at spille spil på mobilen eller, som nu, giver helt op og står op igen. Men så snart jeg prøver at lægge mig til at sove, bliver jeg så vågen, som var jeg vågnet fra en 20 timers lur.

Argh!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kat

Den der lorte popup som kommer fra GF forsikring HVER GANG jeg trykker rundt herinde på debatten. jeg tænkte så at hvis jeg nu valgte at svare på deres spørgsmål, så ku det være de ville lade mig være i fred - men nææh nej, den kommer stadig frem konstant :sur: Nu kan de da være helt sikker på at jeg ikke gider vælge forsikring hos dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kat
At jeg ikke kan sove. Jeg er vildt træt, når jeg så i desperation giver mig til at spille spil på mobilen eller, som nu, giver helt op og står op igen. Men så snart jeg prøver at lægge mig til at sove, bliver jeg så vågen, som var jeg vågnet fra en 20 timers lur.

Argh!

det er bare vildt fustrerende sådan noget.

Det eneste der hjælper på mig hvis jeg ikke kan sove, er at høre musik. Jeg har lavet en mappe på mobilen som kun indeholder meditation/relaxe musik. så gør jeg det at jeg nøjes med at ha lyden skruet ned på minumum og sø har jeg det kun i det ene øre, da jeg synes det er ubehageligt at ligge oven på den anden når jeg ligger på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guilded_Lily
At jeg snart har fødselsdag! :sur:

Årh, det er da først i næste måned, hvis jeg ikke husker helt galt. Og så er der jo læææænge til :D

Jeg kommer først. Gaaaaaver. Kaaaaaage! :slem::devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

at det snart er tid til de der kommunister i lysthuset :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

At jeg er ved at blive syg - og at det ALTID er op til weekenden, det sker! :sur: Det er da dejligt for min arbejdsplads, at jeg altid bruger min weekend på at være syg og er frisk igen om mandagen, men det er fanme irriterende for mig at bruge min weekend på at ligge brak med snot og ondt i halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SugarKane

At jeg ikke kan finde den der forbandede video fra DMA 2011 med Seebachs "I Mine Øjne", hvor han har gospelkor i baggrunden. Den er vææææk. :sur: Jeg VED, den har ligget i prima-kvalitet på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guilded_Lily

At vi kommer til at spise sent, fordi manden sætter varmtvandsbeholder op (= ingen vand) og kammien, der skulle hjælpe, tog kæresten med (= uventede gæster). Nu må de pappizzaer fandme snart være færdige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind