• Meddelelser

• Debat Høvding

Forslag til forbedringer   19-06-2017

Kære debattører,
      Vi har oprettet et nyt forum "Forslag til forbedringer", som I finder under "Hjælp til debatten". Har I forslag til, hvordan vi kan forbedre Jubii Debat eller synes I der mangler noget herinde, så er I meget velkommen til at skrive jeres idéer og ønsker i det nye fora.

Jeg glæder mig til at modtage en masse forslag og input fra jer.

De bedste hilsner
      Debat Høvding
Pussikat82

Hvad irriterer dig grænseløst? Vol. 4

6.751 svar i dette emne

At Georg Jensen ikke kan finde ud af at lave æsker som deres smykker rent faktisk kan holde til at ligge i. Jeg har en grape-ring, som er lige lidt over 1 år gammelt, den har ligget i æsken de sidste 4-5 mdr. og da jeg så tager den ud i går aftes er del fuldstændig anløben og ligner lort! Det er 3. gang, at jeg skal ind og have byttet et smykke pga. deres lorteæsker! Og jeg lader jo ligesom ikke en ring til 2300 kr ligge og flyde nede i min rodekurv med smykker.

Gah :evil:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Deres "design" er røvirriterende. Er SÅ træt af det nye design inde i selve netbanken. Det er vildt uoverskueligt, synes jeg. Savner det gamle.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Blir sgu lidt irriteret når Anna Sophie Hermansen sidder i aftensshowet og bræger om hvor klog hun er blevet og at hun har ændret mening. Hvorfor ik bare sige det som det er: Hun faldt selv for et af de fjolser hun havde revset og så blev hun alligevel en speltkusse.

Eneste grund til at hun så var efter dem til at starte med, var bare at hun var misundelig over ikke selv at være en af dem. :rulle:

Jeg kan godt glæde mig på andres vegne men at sidde og spille hellig sådan der, det er fandme for latterligt!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg ikke kan tage smertestillende medicin for mine smerter pt. Det er svært at holde til at gå med så mange smerter hele tiden :(

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

MAN KAN SGUDDA IKKE AFSLUTTE EN SÆSON PÅ DEN MÅDE!!?

Og der går vel like 4 år før den næste udkommer :whine: Dumme serie!

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg skal bruge min lørdag aften på at have ondt! Faktisk overhelehovedet slet slet slet ikke i orden! NÅ! :sur:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Min fucking spasserunderbo. Jeg ved ikke om de ikke tager hensyn, fra hans fucking land, men for helvede hvor skal jeg bare klage nu! Røvhul!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg har en kollega med passiv-agressiv attitude :rulle:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Mus på loftet. Som åbenbart har hentet valnødder i haven og nu graver dem ned ved emhætten. Det larmer!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Danskes netbank.

Ja, det er svært at komme ind.

Og man skal opdatere Java snart hver dag. Jeg opdaterede den både i fredags og i dag.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind