Pussikat82

Hvad irriterer dig grænseløst? Vol. 4

6.740 svar i dette emne

Den gamle tråd er nået over 10.000 indlæg, så vi skal have gang i en ny.

Jeg er pissetræt af, at kommunen ikke lige kan køre med den skide fejemaskine på et andet tidspunkt, f.eks. om eftermiddagen, så jeg ikke får min dag ødelagt af at få smadret min søvn, fordi den absolut SKAL køre og larme, før fanden får sko på :evil:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Den gamle tråd er nået over 10.000 indlæg, så vi skal have gang i en ny.

Jeg er pissetræt af, at kommunen ikke lige kan køre med den skide fejemaskine på et andet tidspunkt, f.eks. om eftermiddagen, så jeg ikke får min dag ødelagt af at få smadret min søvn, fordi den absolut SKAL køre og larme, før fanden får sko på :evil:

Den stinker også. Hvis man går bagved den, og man ikke kan komme forbi, bliver man forgiftet og får forkortet livet med 10 år.:evil::badr:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Den stinker også. Hvis man går bagved den, og man ikke kan komme forbi, bliver man forgiftet og får forkortet livet med 10 år.:evil::badr:

Nå for søren. Så må man da håbe, at føreren bliver godt betalt for at være i nærheden af den.

Jeg irriteres over, at det ene vejarbejde afløser det andet i mit område. Jeg gider ikke mere zigzag, håndværkerbiler parkeret bag min bil, inddragede parkeringspladser osv.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At Puls viser den nye sæson af Dexter uden at reklamere (specielt meget) med det :sur: Nu har vi ikke set de første to afsnit. Fandme for ringe :boo:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
At Puls viser den nye sæson af Dexter uden at reklamere (specielt meget) med det :sur: Nu har vi ikke set de første to afsnit. Fandme for ringe :boo:

De to afsnit kan du finde på nettet, dog uden undertekster... bare så du kan indhente det forsømte :-)

Det irretere mig at min nabo igen igen bruger vores fællesvej (min indkørsel) til at have hans håndværkeres biler stående så vi ikke kan komme ned til vores hus...... det træls at han ikke lige ber dem holde så man kan passere.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At mine skuldre gør så super nas at jeg ikke kan løfte dem mere end 10 cm ud fra kroppen. Hvordan fanden skal man kunne nå de kiks der gemmer sig på øverste hylde inde bagerst i skabet når man ikke kan løfte armene?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
De to afsnit kan du finde på nettet, dog uden undertekster... bare så du kan indhente det forsømte :-)

Det irretere mig at min nabo igen igen bruger vores fællesvej (min indkørsel) til at have hans håndværkeres biler stående så vi ikke kan komme ned til vores hus...... det træls at han ikke lige ber dem holde så man kan passere.

Ja, vi overvejede godt nok at optage dem i aften og så se de første to på nettet :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg har låst mig ude fra min smartphone. ARGH!! :sur:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

At jeg af en eller anden årsag ikke har opdaget at en ny sæson af True blood er begyndt.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

:evil:Computertastatur.

Jeg trykker altid ved siden af. I forsøget på at skrive 'trykker', skrev jeg to gange 'tryller'. Og klassikerne: Når jeg skal skrive 'e' får jeg 'w'. Når jeg skal skrive '1', får jeg '½'. Trykker jeg 'Backspace', og skal rette, mister jeg bogstaver, fordi jeg ramte 'Insert', inden jeg trykkede 'Backspace'. Og værst af alt: Når jeg skal skrive lille 'a', får jeg 'A', OG DE NÆSTE BLIVER STORE.:stoned::stoned:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind