pruttemusen81

God og billig vejhjælp - erfaringer?

Recommended Posts

pruttemusen81

Jeg vil gerne have noget vejhjælp - hvis uheldet skulle være ude!

Hvad kan I anbefale????

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GoblingKing

Tror jeg har DAH gennem et abonnement på FDM, tror dog det koster 100kr pr. gang de kommer ud. Før da havde jeg Falck som jeg har været yderst tilfreds med, betalte abonnement en gang om året og 0kr., når de kommer ud og jeg fik da godt nok brugt dem et hav af gange, da jeg havde en gammel volvo, der ofte havde brug for hjælp. Super service hele vejen igennem. Det bedste var en gang med min kadett fra '86, hvor jeg havde smidt nøglen væk: falckmanden bugserede bilen op (var 2 timer hjemmefra) og halvvejs hjemme spurgte han om han ikke bare skulle bryde ratlås og tænding op. Det lød jo meget fornuftigt, så det gjorde han og jeg kørte selv hjem resten af vejen og fik efterfølgende lavet en ny nøgle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Jeg har en startbooster - den kostede i sin tid 495,- ...... Indtil nu har det kun været mine naboer der har brugt den, men hver gang har det indbragt alt fra vin, choklade og til kolde kontanter ..... Det længste min bil kommer væk hjemmefra ar 37 km - og så har jeg en aftale med mine forældre om at hvis de kører i stykker henter jeg dem, og hvis jeg går i stykker er det omvendt....På den måde sparer vi begge penge .

For nogle år siden måtte jeg leje en autotrailer, da min gamle Corolla ( skrottet 2002 - R.I.P) fik problemer . Vi læssede den på autotraileren og bag på min forældres Carina II, der vist måtte slæbe lige på den anden side af 1000 kg . Da traileren kom på gik fjedrene i bund, og med 900 kg Corolla ovenpå, var vi vist udenfor lovens grænser, men hjem kom den . Jeg kan dog ikke anbefale andre at lave det kunststykke efter, for det var hverken sikkerhedmæssigt iorden, og ej heller lovligt ..... Men sjovt var det (bagefter ) .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg har Falck. De er ikke så billige i præmie, men til gengæld skal jeg ikke også have penge op af lommen, når min kære lille skrotbunke igen-igen er løbet tør for strøm. De er altid kommet inden for en time (i København), selv om de som regel siger 1-2 timer, når man har dem i telefonen.

Er meget godt tilfreds!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.McDee

Jeg har også falck for anden år nu. har ikke haft brug for dem endnu. men er tit på tur fra århus til kbh, så det er rart med den sikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind