Pussikat82

De gode tilbud til misserne

76 svar i dette emne

Jeg tænkte, at vi kunne have en tråd, hvor vi deler de gode tilbud, vi finder til kattene, med hinanden herinde. Både i butikkerne og online. Hvad siger I til det?

Jeg kan lægge ud med en rabatkode til zooplus.de. Den skal tilføjes indkøbskurven, når man skal betale. Den giver 10% rabat uden noget mindstebeløb, man skal købe for :) Den gælder til og med 31/12-2011: BUE-NOV-BUS

Så nu er der en god undskyldning for at shoppe lidt flere julegaver til misserne :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg kan ikke huske om det er normal pris men jeg har lige fået 4 kasser Ever clean for 400 kr. i Petworld.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg kan ikke huske om det er normal pris men jeg har lige fået 4 kasser Ever clean for 400 kr. i Petworld.

10 kgs?

De koster da over 100 kr for en 10 kgs, så det er da et tilbud.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det bliver bedre endnu... Vi har lige købt fem 10-kilos kasser for 450. Og da det er anden gang vi køber dem (jeg har nemlig medlemskort til Petworld, så det bliver registreret) så fik vi da lige en sjette kasse med gratis!

Behøver jeg nævne, hvor UFATTELIGT lækkert det er at være medlem af Petworld?? Det er gratis, du optjener penge hver gang du handler der, og du får en hulans masse rabat... Det' lissom McDonalds: I'm lovin' it!

Hvorfor er jeg så broke at jeg ikke engang har råd til sådanne tilbud :whine:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
10 kgs?

De koster da over 100 kr for en 10 kgs, så det er da et tilbud.

Det var min veninde der købte det så det er muligt hun selv har taget den sidste for jeg bad kun om 4 :D Men jo det er 10 kg.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Petworld sælger ud af deres senge til mellem 10 og 50 % rabat lige pt., kan jeg læse mig til i deres nye avis.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Til zooplus.dk

20% på alt (undtagen dyrefoder, hø, strøelse og sand)

Kode: SALE-2012

gælder indtil 10/1 2012

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Orv, smart med rabatkoder. Hvor finder i rabatkoder til zooplus.de og zooplus.dk? Jeg overvejer nemlig at bestille noget derfra, men det bliver først om noget tid.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Nogle af dem står på deres hjemmeside. men hvis du vil modtage deres nyhedsbrev får du det helt automatisk.

så du ikke går glip af noget rabat

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind