Moar0811

bruger i strømpebukser?

Recommended Posts

mel2005

Emma er 1½ år og får strømpebukser på under, da VS anbefaler det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Åh ja, det var glædens dag da jeg fik fat i et par stykker af dem. Strømpebukserne driver mig til vanvid. De sokker for enden sidder bare aldrig ordentligt.

Det tror jeg kommer an på, hvilke man køber. Siger hende med overordenlig stor strømpebukseerfaring :D

Vi bruger strømpebukser under tynde bukser om vinteren. Uldstrømpebukser under nederdele og kjoler om vinteren. Og strømpebukser under bukserne, hvis vi feks skal i skoven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden
Det tror jeg kommer an på, hvilke man køber. Siger hende med overordenlig stor strømpebukseerfaring :D

Vi bruger strømpebukser under tynde bukser om vinteren. Uldstrømpebukser under nederdele og kjoler om vinteren. Og strømpebukser under bukserne, hvis vi feks skal i skoven.

Eller om man har et bar med overordentlig fede lår og store fødder :) Jeg prøvede flere forskellige sidste vinter. Det gik bare aldrig helt godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator
Åh ja, det var glædens dag da jeg fik fat i et par stykker af dem. Strømpebukserne driver mig til vanvid. De sokker for enden sidder bare aldrig ordentligt.

Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der ikke kan med de der strømpebksefødder! Og for denne tråd generelt.

Jeg var begyndt at tro at jeg må være den eneste der ikke bruger det. Jeg synes egentlig ikke han er kold. Jo, når han kun har jakke på og f.eks. sidder stille i klapvognen. Jeg tror det skal være noget koldere før det er nødvendigt her egentlig, vi er ikke engang kommet dertil at vi overvejer bukser med foer! puha det lyder varmt det hele.

Ej jeg synes det er svært. kan man mon finde et par tynde uldgamacher der passer til en tyk dreng som let får todelt mave når han sidder ned med stram linning henover maven? :D

Edit: Som også har feeede lår??? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden
Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der ikke kan med de der strømpebksefødder! Og for denne tråd generelt.

Jeg var begyndt at tro at jeg må være den eneste der ikke bruger det. Jeg synes egentlig ikke han er kold. Jo, når han kun har jakke på og f.eks. sidder stille i klapvognen. Jeg tror det skal være noget koldere før det er nødvendigt her egentlig, vi er ikke engang kommet dertil at vi overvejer bukser med foer! puha det lyder varmt det hele.

Ej jeg synes det er svært. kan man mon finde et par tynde uldgamacher der passer til en tyk dreng som let får todelt mave når han sidder ned med stram linning henover maven? :D

Jeg har bare købt nogle i bomuld fra Lindex.com. De virker fine indtil videre. Asger har dem kun på under tynde bukser og han får ikke todelt mave af dem, selvom han har en god vom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeppe75

Vi bruger det på kolde dage, da vores gulv er lidt kold. Da han tilbringer megen tid på gulvet skal han ha' lidt eksta på - så det ekstra blir strømpebukser, kort ærmet body eller en strikket vest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Nu har mine unger (ikke længere) fede lår eller tykke mavser :P

Men vi har købt lange underhylere i h&m, det er sådan nogle rigtige drengenogen - nu ved jeg ikke hvor gammel din søn er, men de passer fint til friske 3årige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator

Han er kun 1 år (86) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rakija

Hos os bruger vi alle strømpebukser, både min kone, min søn og datter samt mig selv. Varme strømpebukser om vinteren og tyndere strømpebukser om sommeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind