Moar0811

bruger i strømpebukser?

Recommended Posts

Moar0811

Nu har jeg læst gentagne gange at der bliver brugt strømpebukser under bukserne her om vinteren. Bruger i allesammen det:gruble:? Vi har ikke brugt det og har altid synes at tøsen var fint varmt uden så jeg har faktisk aldrig overvejet at give hende nogle neden under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel

Ja, da de var i kravlealderen, og dermed var meget på gulvet - vi har det nemlig fodkoldt hos os.

Ellers ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hamar

Nej jeg kan ikke lide at have dem på :D

Nej de bliver kun brugt af pigerne, hvis de har kjole/nederdel på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden

Asger brugte dem lidt i vinters når der ikke var foer i bukserne. Da var han under et år. Denne vinter får han nok lange underbukser på på de koldeste dage, hvis der ikke er foer i bukserne. Gulvet i VS er koldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Leah har strømpebukser på under bukserne... Hvis ikke hun har dem på, bliver hun hurtig kold. Og, hun bliver ved med at få dem på gennem vinteren. Måske hun kan undvære dem til foråret, der løber hun jo nok rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Det gjorde vi mest, da hun var i kravlealderen. Lige nu er hun i den alder, hvor hun kun gider kjole og nederdel. Og jeg giver hende alligevel ikke strømpebukser på under strømpebukserne. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Her bruger barnet ikke bukser, så ja :lol:

Da hun var lille havde hun strømpebukser under bukser uden foer, ellers var det for koldt for hende :)

Hun har uld strømpebukser om vinteren og ellers bruger hun alm. strømpebukser under sine leggins.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Guldager

Louie bruger strømpebukser alt efter hvor tykke de bukser er som han har på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
majaelisabethsmor

Maja får kun strømpebukser under de tynde bukser, når hun er hjemme, da der kan være lidt køligt nogle steder og fodkoldt. I børnehaven behøver hun det ikke. De har det rigeligt varmt der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Raindrops
Louie bruger strømpebukser alt efter hvor tykke de bukser er som han har på :)

Samme her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind