PlusEsseQuamSimultatur

Den store festlokale tråd

74 svar i dette emne

Selvom der nok er længe til at min kæreste falder på knæ, så er jeg begyndt at tænke over evt. lokaler. Jeg ved ikke om disse steder er med, men de er alle fantastiske og steder jeg godt kunne finde på at vælge:

Anlægspavillionen i Holstebro: Gode råvarer og lækre omgivelser - Anlægspavillonen

Der er virkelig flot i anlægget om foråret så der er gode muligheder for flotte billeder. De har nogle flotte lokaler, men jeg ved dog ikke hvordan maden er derfra. Jeg tror ikke at der er plads til så mange mennesker igen, så det er nok mest egnet til et mindre bryllup.

Hotel Julsø ved Silkeborgsøerne: Hotel Julsø - Gourmetrestaurant ved Himmelbjerget

Rigtig flotte omgivelser, pæne lokaler, fantastisk mad. Der er vist også mulighed for at sejle med Hjejlen (verdens ældste dampbåd) derud. Egner sig mest til forår/sommer bryllup.

Himmelbjerget:

Der ligger et hotel på Himmelbjerget, men hvordan det er, ved jeg ikke.

Jeg kunne dog godt tænke at det kunne være romantisk at blive viet på Himmelbjerget og holde bryllup ude i det blå/under pavillion.

Svejbæklund: http://www.svejbaeklund.dk/

Dette sted er indtil videre min favorit. Det ser så flot ud og elsker at der er så mange muligheder (man kan selv medbringe mad osv).

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvorfor bliver jeg ved med at få melding om nye indlæg i denne tråd?

*ARGH*

:-D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Sjælland skælskør

Smidstrupvej 11

Stort lokale med stort køkken derudover er der diskotek og bar.

Skal benytte det for 4 gang den 1/8-15

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har med stor fordel af to omgange benyttet www.selskabsrestauranter.dk i min jagt på en god restaurant (min mors 50 års fødselsdag og min venindes polterabend). Vi endte med to forskellige, men havde kontakt til den samme person gennem hele forløbet, hvilket var rigtig rart.
De har en oversigt over virkelig gode restauranter i indre by - i gå afstand fra alle de fede steder at gå i byen efter middagen! De er meget fleksible og hjælpsomme, og i det ene tilfælde kunne de endda henvise til en bar tilknyttet den ene restaurant (Peder Oxes Kælder), hvor vi kunne få lækre kander med cocktails ad libitum i flere timer til vildt billige penge!  

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind