Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

PlusEsseQuamSimultatur

Den store festlokale tråd

Recommended Posts

ms-sixty
Jeg aner ikke hvor grænserne går i jylland - skulle jo nødigt træde nogen over tæerne :lol:

Det gør jeg da heller ikke:lol: Så jeg tør ikke at svare:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

Jeg synes godt nok at det sværeste i denne tråd er at huske hvad alle de steder man har været hedder:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Jeg må simpelthen anti-anbefale alt der har med slotshotel.dk. Han er en krejler ud over alle grænser. Tager medarbejdernes drikkepenge, synder med løn og har domme herfor. Flere kunder er tilkendt erstatning fordi han ikke lever op til de aftaler han laver.

Her i området er de heller ikke kendt for god mad eller god service. Jeg kender folk som fik sviner fordi stedet ikke mente at de havde bestilt i god nok tid.

Nå, bare et lille brøl fra mig.

Kanga

Jeg tager dine oplevelser med også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
net-dk
Restaurant Friheden | Selskabsmenu

Prisleje: Middel

Erfaringer med stedet: Lokalerne er meget neutrale og fine. Maden er ok, ihvertfald til frokost (det var et frokostarrangement jeg var til der). Stemningen synes jeg var skøn -det giver noget andet at være i et tivoli. Da jeg var der havde værtsparret valgt at vi skulle have turbånd til tivoliet og det var en rigtig sjov ide. Jeg tænker at det kunne være sjovt til dem, der gerne vil have et tidligt arrangement og måske ikke i den største brudekjole (det er nok ikke så praktisk i karusellerne:D).

er det midtjylland?

Bum bum...tjae....det er Århus:D

Jeg aner ikke hvor grænserne går i jylland - skulle jo nødigt træde nogen over tæerne :lol:

Det gør jeg da heller ikke:lol: Så jeg tør ikke at svare:lol:

Er I i tvivl om, om Aarhus ligger i Nord-, Midt- eller Sønderjylland

:forvirret:8::forvirret:rulle::forvirret:lol::forvirret:stoned:

:D Det ligger i Midtjylland :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Er I i tvivl om, om Aarhus ligger i Nord-, Midt- eller Sønderjylland

:forvirret:8::forvirret:rulle::forvirret:lol::forvirret:stoned:

:D Det ligger i Midtjylland :-D

Nej vi var kun i tvivl om midt og nordjylland ;) Tak for hjælpen :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
squeeky

Århus, det gamle mejeri: Wix.com hjemmeside 2 created by sorenjj based on Spa Shop Specials

Vi spiste frokosten der, og det var helt, helt fantastisk - maden var i særklasse og betjeningen var i TOP. En af børnene kom endda med ud i køkkenet for at finde noget, som han gerne ville spise (kræsen) og de lavede så hotdogs til ham :love: - vi fik (igen) vores egen lille stue, så vi var helt ugeneret af andre gæster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosi

Åhh det var da en genial tråd :-D Har nemlig sådan tænkt over, hvor vi skulle holde noget i/omkring Herning, når den tid kommer.

Men jeg kan da supplere med Liniepavillonen i Juelsminde, som ligger i Sydøstjylland Liniepavilionen I/S. Det er simpelthen den smukkest beliggende restaurant, og maden er også super god :savl: Stedet er ikke så forfærdelig gammel, da den ligger, hvor den gamle færgeoverfart lå fra Juelsminde til Kalundborg.

Mine forældre holdte deres sølvbryllup for 1½ års tid siden, og det var uden tvivl STEDET - specielt en lun/varm sommeraften, som der var den dag. Det er dog i den lidt dyre ende i forhold til hvis man sætter det op imod et forsamlingshus, men i forhold til andre restauranter er det nok meget normalt. Det er uden tvivl det hele værd. Udsigten over vandet og børn, der leger i vandkanten :lun:

Edit: Og så fandt jeg lige et billede af lokalerne indvendigt :)

30_701_16973.jpg

post-80033-13940039564332_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms-sixty

SELSKABER - Krusmølle - brugskunst, lysstøberi, livsstilsbutik

Prisleje: Middel (Måske endda i den billige ende af middel)

Erfaringer med stedet: Jeg spiser jævnligt frokost dernede. Det er et fantastisk hyggeligt sted, gamle mørke lokaler, sød betjening og maden er fantastisk. Jeg er ikke i tvivl om at man ville kunne få det som man vil have det, hvis man holder selskab der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Ih nogle dejlige steder i kommer med :klap: Har opdateret listen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaithia

Jeg mener, uden at være 100 % på det, at man kan leje Stads Arkivets lokaler inde ved Skt. Knuds Kirke i Odense (Domkirken). Der er så smunkt i de lokaler :love:

Morud Forsamlingshus (hører under resturation, da de har mad med i prisen, men det er billigt)

Vi har været til en del fester der, det er typisk forsamlingshus mad, fra mutter i køkkenet, men lokalerne er super fine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites