PlusEsseQuamSimultatur

Den store festlokale tråd

74 svar i dette emne

Restaurant Friheden | Selskabsmenu

Prisleje: Middel

Erfaringer med stedet: Lokalerne er meget neutrale og fine. Maden er ok, ihvertfald til frokost (det var et frokostarrangement jeg var til der). Stemningen synes jeg var skøn -det giver noget andet at være i et tivoli. Da jeg var der havde værtsparret valgt at vi skulle have turbånd til tivoliet og det var en rigtig sjov ide. Jeg tænker at det kunne være sjovt til dem, der gerne vil have et tidligt arrangement og måske ikke i den største brudekjole (det er nok ikke så praktisk i karusellerne:D).

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
www.slotshotel.dk - Store Restrup Slotshotel

Selvom ejeren ikke har de bedste anmeldelser, så havde vi et helt fantastisk bryllup der

Vi havde egen 'stue' - vi var 10 mennesker, så det var helt perfekt til et lille bryllup - vi havde desuden 2 andre stuer til henholdsvis Asti og Jordbær lige ved ankomst og det samme + kaffe om aftenen

Det ser godt ud:gogo: hvor er det henne?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det ser godt ud:gogo: hvor er det henne?

Ved Nibe/Aalborg

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Ved Nibe/Aalborg

Tak:kys:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Selskabslokaler Og Rammer Til Enhver Fest - Munkebjerg Hotel

Erfaringer med stedet: Det er nogle år siden jeg sidst har været der. Men maden var fin, personalet venligt. Det ligger smukt, så der er gode muligheder for billeder og gåture. Lokalerne derimod var desværre grimme. Men det kan jo have ændret sig.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Selvom ejeren ikke har de bedste anmeldelser, så havde vi et helt fantastisk bryllup der

Vi havde egen 'stue' - vi var 10 mennesker, så det var helt perfekt til et lille bryllup - vi havde desuden 2 andre stuer til henholdsvis Asti og Jordbær lige ved ankomst og det samme + kaffe om aftenen

Indretningen er autentisk - evs med gamle, restaurerede tapeter, lysekroner, rustninge osv

Maden var fantastisk - ligeså betjeningen.. Vi have alle et værelse - alle med himmelsenge :love:

Hvad er prislejet?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Restaurant Friheden | Selskabsmenu

Erfaringer med stedet: Lokalerne er meget neutrale og fine. Maden er ok, ihvertfald til frokost (det var et frokostarrangement jeg var til der). Stemningen synes jeg var skøn -det giver noget andet at være i et tivoli. Da jeg var der havde værtsparret valgt at vi skulle have turbånd til tivoliet og det var en rigtig sjov ide. Jeg tænker at det kunne være sjovt til dem, der gerne vil have et tidligt arrangement og måske ikke i den største brudekjole (det er nok ikke så praktisk i karusellerne:D).

er det midtjylland?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Indretningen er autentisk - evs med gamle, restaurerede tapeter, lysekroner, rustninge osv

Maden var fantastisk - ligeså betjeningen.. Vi have alle et værelse - alle med himmelsenge :love:

Jeg må simpelthen anti-anbefale alt der har med slotshotel.dk. Han er en krejler ud over alle grænser. Tager medarbejdernes drikkepenge, synder med løn og har domme herfor. Flere kunder er tilkendt erstatning fordi han ikke lever op til de aftaler han laver.

Her i området er de heller ikke kendt for god mad eller god service. Jeg kender folk som fik sviner fordi stedet ikke mente at de havde bestilt i god nok tid.

Nå, bare et lille brøl fra mig.

Kanga

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
er det midtjylland?

Bum bum...tjae....det er Århus:D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Bum bum...tjae....det er Århus:D

Jeg aner ikke hvor grænserne går i jylland - skulle jo nødigt træde nogen over tæerne :lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind