PlusEsseQuamSimultatur

Den store festlokale tråd

74 svar i dette emne

Flere lokale anbefalinger tak :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Øj et fint sted :lun: Det er jo lige præcis derfor vi har den her tråd, så vi kan få samlet alle de gode steder man ikke normalt lige finder :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Wauw et fedt lokale Pantu:love: Man skulle have boet på Sjælland skulle man -ihvertfald lige under brylluppet:D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Vi holdt vores bryllup i den gamle magasinbygning på Rosenfeldt Gods: Velkommen til Rosenfeldt Gods - det ligger lige uden for Vordingborg (Sjælland). Omgivelserne er fantastiske og stedet ligeså. Det koster 6.500 at leje, og for ca 1500 ekstra sørger stedet for rengøring efter festen. Og så har man lokalet fra fredag middag til mandag, hvilket var virkelig dejligt. Vi var glade for ikke at skulle være ude klokken tre om natten (som det er tilfældet med mange andre steder), og så kunne vi byde vores gæster på brunch om søndagen. Vi var SÅ glade for at holde det der. Det var et perfekt, eventyrligt sted, og rammerne var bare ideelle. Og romantiske. Det er virkelig et skønt sted.

Hvor fik i egentlig mad fra? :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Wauw et fedt lokale Pantu:love: Man skulle have boet på Sjælland skulle man -ihvertfald lige under brylluppet:D

Det er blandt andet det vi kommer til, da vi jo højst tænkeligt bor i jylland når vi skal giftes og det ville være ret fjollet at flytte alle familier og venner til jylland, frem for at flytte os til sjælland :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det er blandt andet det vi kommer til, da vi jo højst tænkeligt bor i jylland når vi skal giftes og det ville være ret fjollet at flytte alle familier og venner til jylland, frem for at flytte os til sjælland :)

I er mere end almindeligt heldige:love: Men ehmmm...nu blev jeg jo misundelig på sjælland, og gik på jagt efter noget tilsvarende i Jylland -så jeg har sørme lige booket et nyt lokale:D Jeg skal ud og se det på lørdag og så skriver jeg lige herinde om det er noget eller ej:lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
I er mere end almindeligt heldige:love: Men ehmmm...nu blev jeg jo misundelig på sjælland, og gik på jagt efter noget tilsvarende i Jylland -så jeg har sørme lige booket et nyt lokale:D Jeg skal ud og se det på lørdag og så skriver jeg lige herinde om det er noget eller ej:lol:

ha ha alletiders! :lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Fra en kok, jeg kender. Han tog personale med også. Men der er et relativt stort anretterkøkken dernede.

Jeg må ned og se lokalerne en dag :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
ha ha alletiders! :lol:

Yes:lol: Vi kan jo ligeså godt få alle lokalerne med herinde:D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

www.slotshotel.dk - Store Restrup Slotshotel

Selvom ejeren ikke har de bedste anmeldelser, så havde vi et helt fantastisk bryllup der

Vi havde egen 'stue' - vi var 10 mennesker, så det var helt perfekt til et lille bryllup - vi havde desuden 2 andre stuer til henholdsvis Asti og Jordbær lige ved ankomst og det samme + kaffe om aftenen

Indretningen er autentisk - evs med gamle, restaurerede tapeter, lysekroner, rustninge osv

Maden var fantastisk - ligeså betjeningen.. Vi have alle et værelse - alle med himmelsenge :love:

Redigeret af squeeky
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind